21. juni 2010

Sommer

Endelig! Etter noen dager med skikkelig rufsevær er sola og varmen tilbake! Ungene er på plass i barnehage og sommer-SFO, Sofie sover og jeg skal kose meg med is-kaffe, moreller og avisa!





Ha en fin fin dag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Øyer,Norge

7 kommentarer:

  1. Nydelig innlegg ...
    håper du har kost deg
    i solen idag,
    her i Oslo
    er det supert nå også,
    bare synd jeg må jobbe,
    det skulle vært sånn at
    man kunne ta fri når sommervarmen
    kom ...!

    Så du skrev noe om å si opp
    jobben, hva er dine planer fremover ...?

    Ha en fantastisk fin start på
    uken og ha en fin sommerlig
    ettermiddag, vennen .... ♥

    klem til deg

    SvarSlett
  2. Så flott at været har blitt bedre hos deg ☺ Viktig å nyte dagen slik som du gjør.

    Kos deg, klem fra Fru Strøm

    SvarSlett
  3. Herlig!
    Jeg ble hjemme med barna i dag, og dro i Dyreparken. Fantastisk dag!
    Ligger noe til deg på bloggen min - og til en del andre:)

    SvarSlett
  4. Gode dager er til for å nytes.:) Ha en god kveld også. Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  5. Ja deilig med litt sol og sommer... vi hadde en fin dag i går, idag er det bikje kaldt igjen... snart juli sa du??

    Fin kopp,samme som meg;) deilige moreller!! og is-kaffe: BARE MÅ HA!

    Ønsker deg en fin mandagskveld, snuppa!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  6. Hørtes herleg ut!
    Sol her også i dag, men ikkje noko varme enno... Håper den kjem snart, for til helga starter ferien... :-)
    Ha ei fin fin sommerveke vidare.
    Klems

    SvarSlett
  7. Godt du overlevde tordenværet..liker det ikke jeg heller..styrer unna alle vinuder..og setter meg gjerne på gulvet midt i rommet.:-))

    Morellene er bare deilig om dagen.:-)

    Nyt sommeren i lange drag.:-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥