Endelig! Etter noen dager med skikkelig rufsevær er sola og varmen tilbake! Ungene er på plass i barnehage og sommer-SFO, Sofie sover og jeg skal kose meg med is-kaffe, moreller og avisa!
Ha en fin fin dag!
- Posted using BlogPress from my iPhone
Location:Øyer,Norge
Nydelig innlegg ...
SvarSletthåper du har kost deg
i solen idag,
her i Oslo
er det supert nå også,
bare synd jeg må jobbe,
det skulle vært sånn at
man kunne ta fri når sommervarmen
kom ...!
Så du skrev noe om å si opp
jobben, hva er dine planer fremover ...?
Ha en fantastisk fin start på
uken og ha en fin sommerlig
ettermiddag, vennen .... ♥
klem til deg
♥
Så flott at været har blitt bedre hos deg ☺ Viktig å nyte dagen slik som du gjør.
SvarSlettKos deg, klem fra Fru Strøm
Herlig!
SvarSlettJeg ble hjemme med barna i dag, og dro i Dyreparken. Fantastisk dag!
Ligger noe til deg på bloggen min - og til en del andre:)
Gode dager er til for å nytes.:) Ha en god kveld også. Klem fra Hanne Mette
SvarSlettJa deilig med litt sol og sommer... vi hadde en fin dag i går, idag er det bikje kaldt igjen... snart juli sa du??
SvarSlettFin kopp,samme som meg;) deilige moreller!! og is-kaffe: BARE MÅ HA!
Ønsker deg en fin mandagskveld, snuppa!
Klem Marianne
Hørtes herleg ut!
SvarSlettSol her også i dag, men ikkje noko varme enno... Håper den kjem snart, for til helga starter ferien... :-)
Ha ei fin fin sommerveke vidare.
Klems
Godt du overlevde tordenværet..liker det ikke jeg heller..styrer unna alle vinuder..og setter meg gjerne på gulvet midt i rommet.:-))
SvarSlettMorellene er bare deilig om dagen.:-)
Nyt sommeren i lange drag.:-)