11. november 2010

Søtn♥sen

Søtnosen Sofie sitter og ser på barnetv. Hun bryr seg mest om de programmene hvor det er mennesker og barn med. Tegneserier og den slags vekker ikke så stor interesse. Her ser hun på Emil i Lønneberget. Hun satt med kosekluten sin, helt stille og bare stirret. Ellers er hun som regel mest opptatt med å klatre opp i sofaen og herje i den. Kosekluten er som regel med - den er med i senga og i barnehagen. De små og lubne fingrene hennes fikler med hempene på kluten.
  

Den vesle frøkna vår som var langt under gjennomsnittet både med vekt og lenge da hun kom til verden, har nå i en alder av 16 måneder tatt igjen sine medsøstre og kan skryte av at hun er over gjennomsnittet lang og tung! Nokså utrolig når startdata var 2045 gram og 43 cm.


Og med verdens søteste tottelotter ønsker jeg dere en finfin torsdag ♥

10 kommentarer:

  1. Søte lille Sofie -herlige bilder av føttene. hihi.. Og koseklut, så søtt. Jeg husker inlegget da du fikk tilsendt denne kosekluten -så gøy at hun liker den. Tror jeg må få tak i en til lille Filip også.

    Ønsker deg en fin dag. Klem

    SvarSlett
  2. Søte små tottelotter ... ♥

    Ønsker dere en fin torsdag,
    og igjen takk for skjønn
    award ...!

    klem til deg

    SvarSlett
  3. Ja, tenk så bittelita ho var...De vokser fort! Når man ser på de nyfødtklærne, skjønner man liksom ikke at de har vært så små. Og snuppa di trengte jo enda mindre klær enn vanlig nyfødtstørrelse - utrolig å tenke på! Og nå er ho er stor, flott jente. Ingen baby lenger...
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Herligheten tenk at hun var så lita ;) Gode tottelotter , koselig innlegg :)

    ha en koselig dag :)
    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  5. sjarmerende bilder og nydelige tottelotter og lubne fingre:) Barnehender er noe av det fiineste som finnes:)))))

    Torsdagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  6. Så herlige bilder.
    Ja,koseklut, eller noe annet rygt er alltid godt å ha, her i huset er det strikket teppe fra nøstebarn som er tingen. Desverre er det litt vanskelig å skulle ha med seg det rundt, blir mange fall kan man si...for teppet er 1x1.5 m lang. Kanskje jeg skulle strikke en klut i samme garn?

    Tenk at hun var så liten...

    God torsdagsklem, Marit

    SvarSlett
  7. Herlig lille Sofie!!

    Koseklut er god å ha, frøken L har Kamu hun - en gul ikea bamse med røde prikker!

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  8. Herlige bilder!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  9. Så deilige tottelotter! De er så gode når de er sånn runde og bløte og "ubrukte"...

    Ha en fin dag, Lisa!

    Klemmer fra Karianne <3

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥