10. november 2010

Hvite ønsker....

Hvite ønsker handler ikke om at jeg ønsker meg snø... Konkurranse hos Hviit hvor man kan vinne et av ønskene sine. Masse, masse fint der og jeg ser for Lunheim som en perfekt plass, både for dåryr, sauer og andre dyr. I interiøret vel og merke. De eneste dyrene som får bo sammen med oss er nok Pondus og Muskatt. Her er ialleall min ønskeliste:

 Sengesett med dårdyr fra ByNord og kjøkkenhåndklær fra samme plass

 Wallstickers fra Living Ferm - "This Month" er virkelig en favoritt

Telyseholdere fra Tine K Home er også velkomne i det Lunheimske hjem

Fin onsdag til deg ♥ Hva ønsker du deg?

8 kommentarer:

  1. Vi har mange like ønsker vi.. Har enda ikke lagd meg en slik liste, skal gjøre det... og lage et innlegg om awarden jeg fikk av deg og Marianne!

    Ha en fin (og snørik?) dag :)

    SvarSlett
  2. Cool blog! I like the deer dear

    SvarSlett
  3. artig å se hva andre ønsker seg:)
    Jeg ønsker meg nytt kjøkken, det blir til våren:)
    Fin onsdag til deg frameg:) Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. de telysholderne har jeg sansen for.:-) veldig fine.:-)

    SvarSlett
  5. Hei.

    Wallstickeren er helt super. Den kunne jeg hatt på min ønskeliste også.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  6. mange fine ønsker, kunne gjerne hat de på min øsnkeliste også. Og sengetøyet tror jeg er favoritten :)

    SvarSlett
  7. Så mange lekre ønsker! Ser ut som jeg må ha meg en liten tur innom å kikke litt hos Hviit jeg også :) Ha en fin uke videre! Klem fra meg

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥