Hvite ønsker handler ikke om at jeg ønsker meg snø... Konkurranse hos
Hviit hvor man kan vinne et av ønskene sine. Masse, masse fint der og jeg ser for Lunheim som en perfekt plass, både for dåryr, sauer og andre dyr. I interiøret vel og merke. De eneste dyrene som får bo sammen med oss er nok Pondus og Muskatt. Her er ialleall min ønskeliste:
Sengesett med dårdyr fra ByNord og kjøkkenhåndklær fra samme plass
Wallstickers fra Living Ferm - "This Month" er virkelig en favoritt.
Telyseholdere fra Tine K Home er også velkomne i det Lunheimske hjem
Fin onsdag til deg ♥ Hva ønsker du deg?
Vi har mange like ønsker vi.. Har enda ikke lagd meg en slik liste, skal gjøre det... og lage et innlegg om awarden jeg fikk av deg og Marianne!
SvarSlettHa en fin (og snørik?) dag :)
Cool blog! I like the deer dear
SvarSlettartig å se hva andre ønsker seg:)
SvarSlettJeg ønsker meg nytt kjøkken, det blir til våren:)
Fin onsdag til deg frameg:) Klem fra Trine:)
de telysholderne har jeg sansen for.:-) veldig fine.:-)
SvarSlettTakk for tips :)
SvarSlettHei.
SvarSlettWallstickeren er helt super. Den kunne jeg hatt på min ønskeliste også.
Klem Mona C
mange fine ønsker, kunne gjerne hat de på min øsnkeliste også. Og sengetøyet tror jeg er favoritten :)
SvarSlettSå mange lekre ønsker! Ser ut som jeg må ha meg en liten tur innom å kikke litt hos Hviit jeg også :) Ha en fin uke videre! Klem fra meg
SvarSlett