Jeg greier ikke helt komme i gang med jule-planleggingen. Noen tenker kanskje at det er veldig bra, fordi det er lenge igjen til jul - andre mener kanskje at "hm...hun får det travelt". Kommer nok i mål uansett. Man legger lista sjøl. Men jeg merker jeg blir inspirert av både reklame som kommer i postkassa, blogger jeg surfer på og linker jeg snapper opp. Bildene over er fra svenske Nyblom Kollé, og er tatt av Ewa K Andinsso. Kjempefint med hvit, grått, sølv klart glass, kontraster i grønt, svart og kanskje noe i julens farge rød. Jeg personlig synes fort det kan bli litt voldsomt med for mye rødt, men noen detaljer innimellom er fint i jula. Gleder meg veldig til å pynte til jul! Akkurat den delen kunne jeg startet med allerede nå!
Inspirerende torsdagkveld ♥




Kjempefine bilder!!
SvarSlettHvis det er noen trøst, så har ikke jeg kommet i gang med juleforberedelsene. Målet er å være ferdig med gavene innen 1. desember, men har kun fått en gave i hus så langt. Men vi kommer nok i mål begge to, jul blir det uansett.
Ha en fin kveld!
Klem
Hei snuppi:)
SvarSlettDet er nok mange som ikke har kommet i gang enda. Jeg er ferdig med en del gaver, men det er bare fordi nesten hele familien får bilder fra fotografen av lillegull;)
Gleder meg masse til pynting jeg også:) Er jo bare 3 uker til advent:) Syns jula har kommet ille fort i år:P
Håper jeg får pc innen jul jeg så jeg får blogget litt...får kommentert så lite med denne, for den er så treg og henger seg hele tida:P Blir gaaal!!
Klemme
Helt enig, er så moro med både reklame og nettsteder med interiør - jeg har lyst på så masse!!!:-)
SvarSlettGrått er en favoritt her om dagen - kjøkkenet har vært grått i 2 mnd nå, og jeg elsker det:-) Snart på tide med litt lilla til advent før det er rødt i jula;-)
Kan tenke meg at dagene blir lange fram til bursdagen hans da ja, er jo KJEMPELENGE til midten av desember! Iallefall for en som snart er 7!
Ha en flott torsdagskveld, og takk for koselig hilsen på bloggen min! Det varmer!
Klem fra størstepia
Så fine bilder! Grått er så stilig.
SvarSlettJeg ser for meg at det blir en veldig hektisk førjulstid i år så det gjelder å sortere med omhu når det gjelder hva jeg skal få tid til. Jeg vil jo at ungene skal huske advent som en koselig tid, ikke som stress.
Og fruen sjøl, ja hun har jo lyst på ALT mulig. Sluker julereklamen som kommer i posten, men det er godt jeg ikke har tid til å gå i butikker lenger...
Det synes i alle fall mannen og lommeboka. ;)
Ha en fin kveld søte du.
Klem klem
Kjempefine bilder vennen! Grått er kuult, blitt litt grått i heimen her også i høst...
SvarSlettTakk for kommentar, jeg er veldig gla jeg gjorde det på den måten. Jeg er sikker på at du ble suuper fin både på bryllupsdagen og vennefesten, nyydelige du:)
Ha, ha.. ja er det ikke snålt at ungene syntes liksom at det er sååå lenge til jul samt bursdag mens mor føler det er rett rundt hjørnet. Flotte bilder du viser frem. Jula er ikke så veldig rød her i huset heller, selvsagt noen få detaljer men ellers så holder jeg meg til litt dusere farger. Har funnet ut at det er alt for mye julepynt i boden så i år blir det ikke de store julepynt innkjøpene tror jeg.
SvarSlettSnart helg, jippi.. Nattaklem
Nydelige bilder. Jeg gleder meg til å pynte til jul nå, for det er jo så mye fint rundt omkring. Lykke til med forberedelsene både til bursdag og jul, og ha en super helg! Klemmer fra Elin
SvarSlettSå fine bilder du viser i dag. Her er julen overhodet ikke i gang, synes det er alt for lenge til. Men selvfølgelig er det hyggelig med katalogene som så smått begynner å dumpe ned i postkassa.
SvarSlettLister er lurt, for det meste:-)
God helg til deg og dine!
mmm fredagskveld, beste i uka:-)
Maritklem:-)
Lenge til jul;) prøver jeg å innbille meg iallefall...
SvarSlettTakk for klemmen! Klem tilbake!! :)