5. november 2010

Status lunheim


Lenge siden det har vært noen Lunheim-stastus nå. Ikke fordi det ikke skjer noe, men fordi vi rekker rett og slett ikke se huset vårt i dagslys lenger. Kunne selvfølgelig prioritert å reise bortom Lunheim istedenfor å hente barn, men det tar seg ikke ut. Blir litt flaut når SFO ringer og lurer på når sønnen skal hentes og mor svarer: "Skal bare ta noen bilder til bloggen først! Hold on! "

 

Her er status forrige helg. Skikkelig kjekt å se tilbygget med vegger. Et par vinduer og en dør, så ser snart huset ferdig ut. Jeg vurdere faktisk å lage en plakat for å henge opp på husveggen med følgende tekst: "Innvendig er huset på langt nær ferdig, forventet (ønsket) innflytting medio 2011 - realistisk innflytting julen 2011". Tar med et bilde av kjøkknet mitt slik at dere virkelig skjønner hvor landet ligger. "Stilen" er gjennomgående i hele boligen.....

 MYE jobb....
Endelig er det helg igjen! Håper været er mer på vår side denne helgen, vi trenger litt sol og klare dager. Ingen store planer her i heimen, det er i grunnen særdeles godt. Tror ikke vi blir sittende på hver vår stol og lure likevel. Det er godt med et par dager som ikke styres av klokka og ting vi må rekker.

♥ God helg alle sammen ♥

13 kommentarer:

  1. detta bli bra :) endel jobb igjen ja :) god helg til deg og dine også Lisa ;-)

    SvarSlett
  2. ja dette skjønner jeg er mye jobb, men tror det blir knallbra til slutt !

    SvarSlett
  3. Gleder meg (ikke halparten så mye som dere tenker jeg) til dette blir ferdig - og vi får se det store FØR/ETTER-innlegget. :)))

    Dette blir så bra!!

    SvarSlett
  4. Hi hi :) Ja de hadde vel blitt litt lange i maska ;) Jeg liker det jeg ser jeg , og ser fru Lisa sitte på trammen med morgenkaffen, mens ungenes klukkende latter runger over tunet :) Ja det blir stas det Lisa :)

    Ha en fin helg :)
    Klem fra Janne .

    SvarSlett
  5. Det BLIR lekkert, vennen!!!!!! Spent, spent, spent. Ser du kjøkkenet for deg? Det fotolyset har virkelig tatt juleferie:( må bare finne frem noen gamle bilder... men kanskje vi får knipset litt i helgen? Store planer om det iallefall.

    Håper du har en fin fredagskveld.

    Klem

    SvarSlett
  6. Så fint det blir!! Ja det blir fort mørkt pm ettermiddagene nå, kanskje du skulle ha laget et "lunheim by night" innlegg hihi.
    Ønsker dere en strålende helg.
    Klem

    SvarSlett
  7. Det blir så flott, atte. God helg. Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Stort prosjekt, men det kommer til å bli kjempefint. Det ser jeg...

    Ha en fin helg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  9. Hei vennen ...!

    Dette er så spennende og det blir så bra ...!!!
    Jeg gleder meg på deres vegne og det blir lykke på høyt plan den dagen dere flytter inn og det kommer blogginnlegg fra barnerom mm - herlig ...!

    Det er forhåpentligvis meldt sol i helgen og det skal bli gidt å kunne nyte noen timer ute i i dagslys ...!

    Haen herlig helg vennen ...!

    Klem til deg

    SvarSlett
  10. Kjørt forbi der her om dagen, blir VELDIG fint! gleder meg til å se det ferdig! :)

    SvarSlett
  11. Skjønner at dublir litt utålmodig av og til. Men det er jo det dere har gjort frem til nå som er det aller tyngste, dyreste og kjedeligste. Når dere kommer inn så er jo hvert lille prosjekt i seg selv mye mindre. Også er forskjellen så stor! Mye morsommere å se forskjellen på et flislagt bad enn et isolert tak feks.

    Når det gjelder fotolyset så skjønner jeg akkurat hva du mener. Det er jo håpløst!
    Ha en herlig helg med dine.
    Jeg har sendt far og de to eldste på dugnad ved 2.klasses lavo og minsten sover i vogna. Nå nytes litt sårt tiltrengt alenetid ved datan.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  12. Guri, så fint det kommer til å bli! Nydelige vegger i ditt fremtidige kjøkken. Kan disse beholdes? Ønsker deg en finfin kveld!

    SvarSlett
  13. dette blir etterhvert et nydelig hus med masse sjel:) Trivsel i hver en krok, det er jeg sikker på du vil sørge for, Lisa:)
    Blir spennende å se hva dere velger å gjøre med veggene:) Skal de beholdes og males? Eller går dere for alt nytt og legger gips og tapet?
    Spennende:)
    Og du, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves:)

    Søndagsklem fra Trine:) som skal på tur i snøen:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥