12. november 2010

Less is more

Fredagsinpirasjon
 - det enkle er ofte det beste....

Foto: www.konfettiform.blogspot.com and www.hviit.blogspot.com


God fredag - tuddelidu

15 kommentarer:

  1. Kos å ta litt av naturen inn og pynte med. Ønsker dere en flott fredag og en strålende helg! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  2. Helt enig! Herlig inspirasjon!
    God helg :)

    SvarSlett
  3. Helt enig!
    God helg til deg også:)

    SvarSlett
  4. Så sant, så sant!
    Nydelige bilder ♥

    Ha en herlig helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. For en flott blogg, jeg vil gjerne komme tilbake hit!

    God helg med alt godt fra Eirin

    SvarSlett
  6. Sart og fint ;) Vet du hva jeg kom på nå ?! Naboen min har et slik tre ( som kvisten på bildet ) i hagen ;) Skal jammen meg " snappe" meg en kvist ;)

    Ønsker deg en fin helg Lisa :)
    Klæmma fra Janne

    SvarSlett
  7. Enig med deg!

    Ha en finfin fredag og helg!

    Klem

    SvarSlett
  8. Ja enig, det enkle er nesten alltid det beste:) Vakkert bilde.

    Håper du har en fin fredagskveld, vennen. Jeg koser meg, men er veldig lei meg fordi jeg har MISTET vidvinkelobjektivet mitt!!! Trodde det skulle dukke opp igjen men nå har jeg leitet all over. uten hell...

    Hva skal du i helgen da? Jeg skal på jentetur til Ulsteinvik i morgen, en venninne har flyttet inn i nytt hus. Shoppe, kafè, ta bilder og skravle. Vi blir 4 stykker. Koselig:) Søndag har jeg et foto oppdrag og så skal vi på kjøttkakemiddag hos søte tante Gerd.

    Søster og de er på Fåvang, skisesongen er i gang der vettu, ingen tid å miste;)

    Klem klem

    SvarSlett
  9. God fredag til deg også:) Nydelig bildet fra Tine K.

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  10. Ville bare ønske riktig god helg fra by til bygd! Stor klem fra bykua....

    SvarSlett
  11. vakkert bilde!Ønsker deg en flott helg!!

    SvarSlett
  12. God helg til deg også! Nydelig stemningsbilde. :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥