Ja enig, det enkle er nesten alltid det beste:) Vakkert bilde.
Håper du har en fin fredagskveld, vennen. Jeg koser meg, men er veldig lei meg fordi jeg har MISTET vidvinkelobjektivet mitt!!! Trodde det skulle dukke opp igjen men nå har jeg leitet all over. uten hell...
Hva skal du i helgen da? Jeg skal på jentetur til Ulsteinvik i morgen, en venninne har flyttet inn i nytt hus. Shoppe, kafè, ta bilder og skravle. Vi blir 4 stykker. Koselig:) Søndag har jeg et foto oppdrag og så skal vi på kjøttkakemiddag hos søte tante Gerd.
Søster og de er på Fåvang, skisesongen er i gang der vettu, ingen tid å miste;)
Herlig!!
SvarSlettGod helg til deg og :)
Kos å ta litt av naturen inn og pynte med. Ønsker dere en flott fredag og en strålende helg! Klemmer fra Elin
SvarSlettHelt enig! Herlig inspirasjon!
SvarSlettGod helg :)
Helt enig!
SvarSlettGod helg til deg også:)
Så sant, så sant!
SvarSlettNydelige bilder ♥
Ha en herlig helg!
Klem Line
For en flott blogg, jeg vil gjerne komme tilbake hit!
SvarSlettGod helg med alt godt fra Eirin
Vakker inspirasjon!!:)
SvarSlettSart og fint ;) Vet du hva jeg kom på nå ?! Naboen min har et slik tre ( som kvisten på bildet ) i hagen ;) Skal jammen meg " snappe" meg en kvist ;)
SvarSlettØnsker deg en fin helg Lisa :)
Klæmma fra Janne
Enig med deg!
SvarSlettHa en finfin fredag og helg!
Klem
Ja enig, det enkle er nesten alltid det beste:) Vakkert bilde.
SvarSlettHåper du har en fin fredagskveld, vennen. Jeg koser meg, men er veldig lei meg fordi jeg har MISTET vidvinkelobjektivet mitt!!! Trodde det skulle dukke opp igjen men nå har jeg leitet all over. uten hell...
Hva skal du i helgen da? Jeg skal på jentetur til Ulsteinvik i morgen, en venninne har flyttet inn i nytt hus. Shoppe, kafè, ta bilder og skravle. Vi blir 4 stykker. Koselig:) Søndag har jeg et foto oppdrag og så skal vi på kjøttkakemiddag hos søte tante Gerd.
Søster og de er på Fåvang, skisesongen er i gang der vettu, ingen tid å miste;)
Klem klem
God fredag til deg også:) Nydelig bildet fra Tine K.
SvarSlettKlem fra Janne
Ville bare ønske riktig god helg fra by til bygd! Stor klem fra bykua....
SvarSlettvakkert bilde!Ønsker deg en flott helg!!
SvarSlettGod helg til deg også! Nydelig stemningsbilde. :)
SvarSlettEnig.. vakkert.
SvarSlett