16. november 2010

Status hus

Oppdateringer fra Lunheim preget ikke akkurat bloggen for tida, ting går fremover, men tar tid.... Men her er iallefall status nå, midt i november. Blogger det kanskje mest for meg selv. Det blir jo en slags dagbok for renoveringen denne bloggen.

Satt og leste i gamlebloggen min nå i sta og kom nesten litt i førjulstemning. Skal nok greie å lage forjulstid i heimen selv med full jobb. Må bare være litt mer effektiv med enkelte ting.  Det er forresten kjekt å lese gamle innlegg, bloggen fungerer jo som en slags dagbok. Mimre litt. Ser at ting har forandret seg, både hva jeg skriver, hvordan jeg skriver og hvordan bildene mine er. Har lyst å "lage bok" av bloggen etterhvert. Fin minnebok for meg selv.

Fin tirsdagskveld til deg 
♥ Jeg har mandagsfølelse fordi jeg var hjemme med Sofie i går. Hun er forøvrig frisk som en fisk ♥

12 kommentarer:

  1. Helt enig! Bloggen fungerer som en morsom dagbok. Gøy å se tilbake å mimre og tenke...
    Gøy å se fremskritt.
    Klem fra Kine.

    SvarSlett
  2. Er koselig å lese innleggene dine! Morsomt å se status i byggeprosessen!
    Takk for kommentaren hos meg idag!

    Ha en fin kveld,
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  3. Ååå, jeg vil se flere bilder. Syns det er kjempespennende å se!!! :)

    Ha en fin kveld, Lisa.
    Klem

    SvarSlett
  4. Enig jeg også:-)
    Kjempekost å sitte & lese gamle innlegg - og se hvor mye man har forandret "bloggestil" underveis:-)

    Moro å se at det skjer ting på Lunheim også, kan tenke meg dere gleder dere til det er ferdig;-)!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Ååå gøy med flere som renoverer hus :) Legger meg til som følger jeg...gøy å se hvordan andre gjør det. Kanskje noen tips å hente :)

    Ha en fin kveld!

    Klem Ellen

    SvarSlett
  6. Veldig lurt med bok av bloggen. Både for deg selv og for ungene når de blir stor nok til å sjønne for ei fantastisk dreftig og flott mor de har. ;-)

    Alt godt på en tirsdag, Eirin

    SvarSlett
  7. Kjempegøy å ha bloggen som en dagbok. Jeg har også lyst å lage bok av den. Du får si ifra om du finner en plass å gjøre det som ikke er så dyr... syns jeg har sett at det koster endel!

    Go tirsdagskveld til deg!:)

    klem

    SvarSlett
  8. Tror det blir en bok her også, etterhvert. :)

    Håper du får en flott uke - og en fin førjulstid ♥

    SvarSlett
  9. Ja mye har forandret seg siden den spede bloggbegynnelse. Det er gøy å bla seg tilbake.

    Ang. juleforberedelser og tid så har jeg funnet ut at jeg sikkert kommer til å rekke mer enn jeg tror. Jeg er nemlig mye mer effektiv nå som jeg er i full jobb igjen. Det blir mindre tid til meg selv, blogging og avslapping, men ellers er jeg mye flinkere til å prioritere og til å gjøre ting NÅ. Som hjemmeværende kunne jo alt vente. ;)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  10. Tenker akkurat som deg om at bloggen er en dagbok i hverdagen hvor en samler det man ønsker og bryr seg om. Veldig artig å lese seg tilbake til fortiden på denne måten :)
    Så spennende å følge med på huset deres!
    Det ser virkelig bra ut.
    Gleder meg til å ta virkelig fatt på juleforberedelser her også. Det er første gang vi skal feire jul i egen heim i år. Det skal bli både stas og spesielt!!
    Håper du koser deg denne tirsdagskvelden.
    Klem Marie :)

    SvarSlett
  11. Ja -en bok hadde vært gøy. Koselig og gøy å se tilbake... Ja her i huset begynner julestemingen å ta form -hvertfall på kjøkkenet, vi har testet både ribbe og pinnekjøtt, julebrus og pepperkaker.. mmm og det smaker like godt i år også. hihi..

    God natt, klem

    SvarSlett
  12. Enig med deg, det er alltid morsomt å lese gamle innlegg:)

    Lykke til meg juleforberedelsene i heimen;)

    **Janne**

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥