Satt og leste i gamlebloggen min nå i sta og kom nesten litt i førjulstemning. Skal nok greie å lage forjulstid i heimen selv med full jobb. Må bare være litt mer effektiv med enkelte ting. Det er forresten kjekt å lese gamle innlegg, bloggen fungerer jo som en slags dagbok. Mimre litt. Ser at ting har forandret seg, både hva jeg skriver, hvordan jeg skriver og hvordan bildene mine er. Har lyst å "lage bok" av bloggen etterhvert. Fin minnebok for meg selv.
Fin tirsdagskveld til deg
♥ Jeg har mandagsfølelse fordi jeg var hjemme med Sofie i går. Hun er forøvrig frisk som en fisk ♥

Helt enig! Bloggen fungerer som en morsom dagbok. Gøy å se tilbake å mimre og tenke...
SvarSlettGøy å se fremskritt.
Klem fra Kine.
Er koselig å lese innleggene dine! Morsomt å se status i byggeprosessen!
SvarSlettTakk for kommentaren hos meg idag!
Ha en fin kveld,
Klem fra Hanne
Ååå, jeg vil se flere bilder. Syns det er kjempespennende å se!!! :)
SvarSlettHa en fin kveld, Lisa.
Klem
Enig jeg også:-)
SvarSlettKjempekost å sitte & lese gamle innlegg - og se hvor mye man har forandret "bloggestil" underveis:-)
Moro å se at det skjer ting på Lunheim også, kan tenke meg dere gleder dere til det er ferdig;-)!
Klem fra størstepia
Ååå gøy med flere som renoverer hus :) Legger meg til som følger jeg...gøy å se hvordan andre gjør det. Kanskje noen tips å hente :)
SvarSlettHa en fin kveld!
Klem Ellen
Veldig lurt med bok av bloggen. Både for deg selv og for ungene når de blir stor nok til å sjønne for ei fantastisk dreftig og flott mor de har. ;-)
SvarSlettAlt godt på en tirsdag, Eirin
Kjempegøy å ha bloggen som en dagbok. Jeg har også lyst å lage bok av den. Du får si ifra om du finner en plass å gjøre det som ikke er så dyr... syns jeg har sett at det koster endel!
SvarSlettGo tirsdagskveld til deg!:)
klem
Tror det blir en bok her også, etterhvert. :)
SvarSlettHåper du får en flott uke - og en fin førjulstid ♥
Ja mye har forandret seg siden den spede bloggbegynnelse. Det er gøy å bla seg tilbake.
SvarSlettAng. juleforberedelser og tid så har jeg funnet ut at jeg sikkert kommer til å rekke mer enn jeg tror. Jeg er nemlig mye mer effektiv nå som jeg er i full jobb igjen. Det blir mindre tid til meg selv, blogging og avslapping, men ellers er jeg mye flinkere til å prioritere og til å gjøre ting NÅ. Som hjemmeværende kunne jo alt vente. ;)
Klem fra meg
Tenker akkurat som deg om at bloggen er en dagbok i hverdagen hvor en samler det man ønsker og bryr seg om. Veldig artig å lese seg tilbake til fortiden på denne måten :)
SvarSlettSå spennende å følge med på huset deres!
Det ser virkelig bra ut.
Gleder meg til å ta virkelig fatt på juleforberedelser her også. Det er første gang vi skal feire jul i egen heim i år. Det skal bli både stas og spesielt!!
Håper du koser deg denne tirsdagskvelden.
Klem Marie :)
Ja -en bok hadde vært gøy. Koselig og gøy å se tilbake... Ja her i huset begynner julestemingen å ta form -hvertfall på kjøkkenet, vi har testet både ribbe og pinnekjøtt, julebrus og pepperkaker.. mmm og det smaker like godt i år også. hihi..
SvarSlettGod natt, klem
Enig med deg, det er alltid morsomt å lese gamle innlegg:)
SvarSlettLykke til meg juleforberedelsene i heimen;)
**Janne**