I går kveld var jeg på interiørkveld i regi av to interiørarkitekter som holder hus her i bygda. Var så heldig å bli invitert av interiørarkitekten vi bruker på Lunheim til å være med på en hyggelig kveld med interiør i fokus. Jeg var ikke vanskelig å be. Takk, snille Mor som passet Flokken.
Elisabeth Sørgaard er interiørarkitekten vi har benyttes oss av i planlegging av romløsning på Lunheim. Hun har også tegnet opp ulike forslag til oss på både fasader og innvendig. Vi kommer nok også til å bruke henne videre i prosessen. Elisabeth har jobbet mye med plantegninger, planløsninger og bistand til søknader til kommunen. Ana Ullichs er også interiørarkitekt, men jobber mer med selve interiøret. De utfyller hverandre kjempefint og det er supert å ha to slike kreative damer i bygda!
Bildene er fra Designers Guild
Vi var hos Ana og hennes lekre hjem, hun har en del bilder på hjemmesiden sin. Vi fikk se på en del tapeter, både tradisjonelle, trygge med duse farger og smale striper, men også de fargesterke med masse mønster. Tankene er satt i gang om tapet på Lunheim. Masse spennende å velge i. Vi fikk også en del inspirasjon til barne - og ungdomsrom. Jeg synes kanskje at det som inspirerte aller mest var Anas hjem. Kanskje ikke stilen vi velger på Lunheim, men kjempefint og inspirerende likevel.
En fantastisk fin kveld med interiør, ost & kjeks og masse inspirasjon - KAN det blir bedre?
Meld deg på give awayen min, om du ikke allerede har gjort det...


Høres veldig kjekt ut!
SvarSlettHåper du har en fin dag, vennen.
Nå er det kake og kaffe her.
Klem!!
Det hørtes gøy ut!
SvarSlettHa en fin tirsdag videre Lisa. :)
Klem Anine
Hadde litt pæng den dama. (Ser på merkene ;P) LEKKERT!!!!
SvarSlettVi har sånn vindu ved døra. Kanskje vi skal skrive Nordhagen der? Da hadde vi blitt bygdas snakkis. ;)
God kveld i heimen!
Klem, V.
så jeg er i kk?
SvarSlettjeg har ikke sett det selv:)
takk for tips:)
Det hørtes bra ut!
SvarSlettFin blogg :o)
Det hørtes bra ut!
SvarSlettFin blogg :o)
Så flott tiltak! Verkeleg positivt! Lkke til med ho som når opp :) Aktiv periode du kan sjå fram til ;)
SvarSlettKlem frå Elin :)
Heihei*
SvarSlettDet hørtes ut som en bra kveld..
Jeg har kikket rundt på bloggen din, her likte jeg meg godt.. Legger meg til jeg;-) Så jeg kan komme tilbake og kikke mer..
Ser ut til at det er litt av et prosjekt dere holder på med.. Syns vi har gjort mye på huset vårt jeg, men det kan ikke måle seg med jobben dere gjør..Stå på!
Klemmer
Det hørtes både gøy og koselig ut. Gøy med inspirasjon og innspill fra andre.
SvarSlettVi har en plan om å tapetsere ganga i kjelleren, -det er jo så utrolig mange flotte tapeter å velge i.
Ønsker deg en fin kveld, vennen. Klem
Oj, det hørtes veldig spennende ut! Så koselig å gjøre det sånn da! kjekt å få litt innspill fra andre, man kan virkelig gå seg vill i tapet og interiør verden.
SvarSlettNå skal jeg og husbonden reise på tur 3 dager alene, og kose oss!!! Barna hos mormor og morfar og alle hjerter gleder seg!
stooor klem
Hei du!
SvarSlettGikk bare inn og registrerte bloggen på Google analytics. (Fikk hjelp av lillebror da...:) Der kan man gå inn & sjekke hvor mange besøk man har og hvilke land besøkende kommer fra. Hva de søker på for å komme til deg osv. Lykke til:-)
Klem fra størstepia
Å, det hørtes jo kjempe spennende ut!
SvarSlettMå jo også være deilig å komme seg litt ut og gjøre slike ting :)
Ha en fortsatt fin fin kveld, her er det straks frustrerte fruer :)
klem
KJempespennende inspirasjon syns jeg :D
SvarSlettTusen takk for kommentar hos meg, du er så SØT!!
Gleder meg til besøk i helgen, og kjenner jeg oss begge rett sitter vi vel med et glass vin i hånden og blogger om det fra hver vår pc..hahaha
Klem
hørtes ut som en bra kveld det ja
SvarSlettklemmer :)
Hei Lisa, gleder meg at du har hatt en inspirerende interiør-kveld ;) bloggen din er vakker! Ana
SvarSlett