Sofie finner stadig ut av nye ting, for ei lita stund sida oppdaget hun at hun kunne stå på kneene og få tak i nye ting. Nå har hun oppdaget at det er mye morsommere å reise seg helt opp. Så nå reises det, over alt. Jeg har ikke tenkt å gi henne tips om "gå-funksjonen". Det er jo selvfølgelig stas å se utviklingen går sin gang, men jeg VET hvor mye styr det blir med slike mobile små frøkner.
Hm - nå innser jeg akkurat at jeg gjorde dagens dårligeste prioritering. Sofie sovnet i senga si og jeg tenkte "jeg blogger litt og SÅ går jeg på badet, jeg rekker fint det mens hun sover.....". Vel - nå bables det og jeg sitter fremdeles i sofaen....
Ha en fin onsdag & god langhelg til dere som skal ha det!
Meld deg på give awayen min, om du ikke allerede har gjort det...


Så morsomt da:-), men skjønner at det er litt mer "oppfølging" når de begynner å bli mer mobile ja.
SvarSlettNå ler jeg høyt her for jeg sitter nemlig i sofaen i onepice og med Grorudpalme og null sminke enda jeg vet all marius våkner hvert øyeblikk. Noen som sa behov for egentid? Ja ja, det blir vel stelle seg på badet i superfart med lillebror krabbende rundt bena for å få tak i dobørste, søppeldunk og våte håndklær. He he, hverdagsliv for hjemmefruer. ;)
SvarSlettSofie er kjempe flink! Ha en god dag. Klem
Så herlig bilde! Ja, nå går det virkelig fort! "heldigvis" har ikke Nils skjønt at han kan reise seg opp... Kanskje like greit det ;)
SvarSlettHehe, jeg sitter også fortsatt her i sofaen...Nils sover! Plutselig våkner han vel og jeg har ikke gjort noe som helst...Jaja, det er vel litt av gleden av å ha mammapermisjon!
Ha en flott dag!
klem
Herlig hun er:)
SvarSlettVil bare ønske deg en fin dag, vennen.
Klem Marianne
Herlig frøken.:-) og mamma får mer får å "løpe" etter ..:-)
SvarSlettHei snuppa!
SvarSlettKjekt å se at andre har samme greia. Jeg la tjukken og tenkte jeg raskt skulle skrive et innlegg, og plutselig var det gått en stund og tjukken bablet og jeg hadde fortsatt ikke vært på badet!
;)
Klem og ha en fin fin dag
Flinke jenta di ! ♥ Men selvfølgelig mer å passe på da.
SvarSlettThea har akkurat begynt å dra seg opp på knærne, så der er vi nå. Og hun kommer seg raskt rundt med å skyve seg framover. Før jeg vet ordet av det reiser vel hun seg opp også. :)
Godt du fikk slappet av litt på sofaen i dag da selvom du ikke fikk gått på badet, hihi... Jeg kom meg da i dusjen når lillegull sov her i dag, men blogging har det blitt dårlig med. Får ta en bloggrunde i kveld. ;)
Nå skal vi straks ut døren her, ut og kjøpe litt småtteri til 17 mai. Nyt resten av dagen vennen ! ♥
God klem fra Anette ♥
Hehe.. Herlig med utvikling.. Plutselig kan de nye ting! Som gir oss utfordringer.. Moro?!? hehe.. Og krevende!
SvarSlettMange kjenner seg vel igjen i "dårlige" prioriteringer.. men det var nok godt å gjøre noe annet enn husarbeid for deg også! Litt tid for seg selv og sine ting er sunt det!
Ting skjer så fort, og de blir så fort store. Kos deg masse med langhelg. Klemmer fra Elin
SvarSlettGratulerer til Sofie! Det er jo alltid herlig å se hvordan de fryder seg over nye ting de mestrer....så er det litt slitsomt med disse periodene hvor de må fotfølges i ALT de gjør! Ha en herlig langhelg og GOD 17.mai!
SvarSlettGøy når de reiser seg, men enig at det ikek har noen hast med å begynne å løpe rundt;-) Har prioritert på samme måte som deg jeg også noen ganger, "nå skal jeg bare se litt her inne på denne ene bloggen SÅ skal jeg lage middag.." Vips så var klokken slagen, mann og barn kommer hjem og maten ligger fortsatt i fryseren.
SvarSlettHa en fin kveld videre!
Hihi, hun finner nok fort ut av gå-funksjonen selv uten hjelp. De er skjønne i denne alderen =)
SvarSlettSå skjønn hun er! Sånn er det her nå også, vesla reiser seg opp hele tida. Snart stabber de vel rundt...
SvarSlettÅ så herleg lita frøken :-) Men, ja er nok ei travel tid som kjem etterkvart som ho oppdage meir og meir av sine muligheter... ;-) Men spanande då, er utruleg kor fort dei lærer!
SvarSlettKlems
Hehe, har gått på den smellen maaaaange ganger jeg også;-)
SvarSlettHa en superfin langhelg;-)
Klem fra størstepia
Hehe, har gått på den smellen maaaaange ganger jeg også;-)
SvarSlettHa en superfin langhelg;-)
Klem fra størstepia
Titt-titt - jeg er innom på besøk! Lille-Sofie har plutselig blitt stor frøken! Vi er i samme situasjon her i heimen. Far hadde seanse med kamera i dag tidlig - først smilende for å dokumentere datteren som hadde klart å reise seg. Og etter en tekoppp og blikket ned i jaktbladet sitt (sikkert leenge..), ikke fullt så blid, siden jenta da hadde reist seg på kanten av blomsterpotta, og hadde gravd jord utover halve stua.. Men, bilde ble det! Birk har i flere dager spurt om å få reise på besøk til Simen - så plutselig en dag ringer vi og ber oss oppover! Ha en fin dag i høyden!
SvarSlett