5. mai 2010

Gave i posten

For ei stund sida var jeg med på Pay It forward hos Vibeke med bloggen Mammas Hus. I går fikk jeg gave i posten! Nydelig hjerte og nam nam kjeks. Gaven er kjøpt i Nottingham, Vibeke var nemlig på tur med mannen og ble askefast. En liten oval weekende, ble plutselig til 15 dager. Veldig hyggelig å få en gave fra turen hennes.
Jeg har allerde sendt en gave til Cecilia med den nydeligeste bloggen CeciliasVerden. Her bugner det av inspirasjon og vakre bilder. Jeg skal også sende gave til Dronning Maud og Potrinas Potlerier...så de har en koselig overraskelse i vente.


Meld deg på give awayen min, om du ikke allerede har gjort det...

8 kommentarer:

  1. For en fin gave du har fått, herlig ! ♥ Og ekstra gøy at den er kjøpt i Nottingham da. :)

    Ønsker deg en nydelig kveld Lisa ♥

    God klem fra Anette

    SvarSlett
  2. Så fin gave!
    Og de kjeksene så bare skikkelig gode ut! Ble veldig fristet her jeg satt (ja, nå er jo ikke jeg vanskelig å friste til alt som er søtt og godt da)
    Hvordan var hjemmedagen med den søte spørremaskinen? Var det mange spørsmål? ;)

    Tjukken her har vært i strålende humør i dag og hatt mange sovelurer, slukt en hel skål med grøt og fått eple i nettet sitt... (liten matgris)

    Leste om igjen innlegget ditt fra da Sofie ble født og lå på intensiven... er så rart å tenke på at dere var der samtidig med oss. Er jo ikke noe hyggelig å lese om opplevelsen deres da, kan tenke meg det var mange tanker som svirret rundt. Særlig da dere kom over på intensiven kanskje-der ser jo alt ganske mye mer alvorlig ut. Husker jeg var helt satt ut første døgna på intensiven med Even,selv om Even var det sykeste barnet der, så føltes det ikke sånn og jeg hadde så vondt av alle de små.
    vel vel.. nok pjatting :)

    Ha en fin kveld søtis!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Så flott gave du har fått da!

    Tusen takk for vitrineskap inspill, ser den med at glasshyllene kan virke rotete;-)

    Fine bilder under, herlig pastellpute! Har vært i gjennom spørremaskin-perioden her også, ble jo sååå lei til tider, men savner det nesten nå;-)

    Ha en fin kveld!

    Beklager kommentar-rot, slettet den ene;-)

    SvarSlett
  5. Wiiiiii, det hadde jeg helt glemt!!! Gjett om jeg gleder meg nå da :D Smilet går nesten rundt her!! Nå må jeg huske min egen pay it forward ser jeg.. takk for påminnelsen!

    Det er så kjipt at kommentaren forsvinner når du har skrevet langt... typisk!! Ble litt nysgjerring på hva du har skrevet jeg da? hehe

    Klem

    SvarSlett
  6. Så flott gave du har fått!

    Vet jo at dine gaver er fine også:) :)
    Må vel få sendt ut jeg også, men var vel et år vi hadde på oss?? HIHI så mye på gang her.

    Ha en god natt da, snuppis.

    Klem fra trøtte meg

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥