20. mai 2010

Til Epleskrell

I dag hadde jeg trekning på Give Awayen min, greit å være ferdig med det i grunnen.Godt med alt som er unnagjort. Men så fikk jeg følgende kommentar fra min kjære bloggvenninne Epleskrell: "Jeg har ikke lyst til å fjerne det fine bilde ditt som jeg har på siden min.. Det liver sånn opp med en flott rosa blomst på siden min... Du kunne ikke tenke deg å bare ha den giveawayen på nytt da?"

Så jeg vurderte da og dra igang igjen en ny give away, men jeg fant ut at det var enklere å lage en egen blomst til Epleskrell. Jeg må jo ta vare på mine trofaste & herlige bloggvenninner!
Så her - kjære Epleskrell - only for you. Kan jo ikke starte en ny give away med en gang og jeg kan jo ikke la deg slite med det gamle give away-bildet. Folk vil jo tro at du ikke følger med!

 

9 kommentarer:

  1. Så koselig=) Enig med henne, bildet gjorde seg så godt på bloggene våre=) Flott løsning du fant, da=)

    SvarSlett
  2. Så utrolig søt og snill du er!!!

    Nå ble jeg helt rørt jeg :)

    Klem til godjenta

    SvarSlett
  3. Det var søtt gjort, ja! Nydelig!

    SvarSlett
  4. Så snill du er! Det setter Epleskrellet stooor pris på tenker jeg!!

    Er enig med henne at det var et nydelig bilde!!

    Blitt litt hekta på blomster i det siste, så nyter alle slike flotte bilder!!

    klem fra meg!

    SvarSlett
  5. Hehe, den var herlig.
    Godt du er ei så god bloggvenninne!!!
    Stor klem fra størstepia

    SvarSlett
  6. Så snill og god du er!

    Bildet er jo veldig fint, så jeg kan godt forstå at hun vil beholde det!

    Ha en fin pinsehelg!

    Klem

    SvarSlett
  7. AH! *gisp*
    Nå føler jeg meg beæret!!
    Nå må jeg lage et bloggeinnlegg selv om jeg egentlig har bloggefri!

    Hurra for søte snille vakre vene deg!

    Tuuuuuuuuuusen takk!

    Smask

    SvarSlett
  8. Snill du er! Det bildet var jo superflott så skjønner Epleskrell godt;-)

    Den greinen med lykter på var flott, skikkelig stemningsfull synes jeg!

    Ønsker deg og dine en finfin langhelg! KOSE DERE!

    SvarSlett
  9. Gratulerer til den heldige vinneren og så søtt av deg å gi blomst til epleskrell. Du er snill og god du Lisa. Vakkert bilde.

    I dag har junior badet -i sjøen. Vi var på stranda i ettermiddag med et par nabofamilier. Hadde med litt mat og ungene badet. Så her er sommeren kommet. Jippi. Får håpe været holder seg slik fremover.

    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥