Jeg har vært så heldig å få 2 awarder i det siste, den første fikk jeg av Marianne med en av mine favorittblogger Hverdagslykke. Marianne og jeg har blitt kjempegode bloggvenninner og kanskje vi sees i sommer mens de er på hytta på Fåvang. Dere må virkelig ta en kikk innom og se på de flotte bildene hun tar, de flotte tingene hun syr og de herlige bildekollasjene hun lager.
Den andre awarden jeg har fått er fra Camilla med Millas forunderlige verden. Camilla er et nokså nytt bloggbekjentskap, velidig koselig å få en award fra noen man holder på å bli kjent med:-) Masse fine bilder og artig å lese inne hos Camilla også.
Med begge awardene følger det en utfordring om å fortelle 7 ting om seg selv og 7 ting om "hva man vil". Jeg slår det litt sammen jeg og forteller 7 ting som jeg gleder meg til.
Å glede seg til noe er jo viktig, men samtidig tenker jeg at hvis jeg bare skal gå å glede meg til ting, så vops - da har livet gått da og jeg har bare gledet meg til noe i fremtiden. Så jeg forsøker jo å sette pris på dagen i dag, selv om det ikke alltid er lett. Her er altså 7 ting jeg gleder meg til ( i tilfeldig rekkefølge):
☆ Jeg gleder meg selvfølgelig til vi er på plass på Lunheim - mai 2011 kanskje?
☆ Jeg gleder meg til Husbonden skal ha pappapermisjon og ferie (juli - oktober)
☆ Jeg gleder meg til det blir skikkelig sommer & varmt - for det blir det?
☆ Jeg gleder meg til lørdag - da skal Husbonden og jeg på Grand Prix Grillfest hos gode venner
☆ Jeg gleder meg til søster Ane & Morten kommer hjem på laaaang sommerferie
☆ Jeg gleder meg til gode venninner og jeg skal på jentetur etterhvert
☆ Jeg gleder meg til jeg skal begynne å jobbe igjen....en eller annen plass....
☆ Jeg gleder meg til jeg skal begynne å jobbe igjen....en eller annen plass....
Så skal jeg sende awarden videre til 7 blogger jeg setter pris på, jeg velger å la pokalen stå, den har så mange fått, men "Beautilfull-awarden" sender jeg videre.
Nå må jeg få Sofie retning senga, hun skal ha grøten sin og i kveldsgrøten tror jeg det er MONSTERPULVER, hun blir sint som en lemen når hun skal legge seg. Superfestlig.....


Gratulerer så mye med 2 awarder :)
SvarSlettKlem Anita
Gratulerer med 2 velfortjente awarder!! Og tusen takk for så fine ord, ble helt rørt jeg:) Og tusen tusen takk for nok en award. Du er så snill. Veldig glad for å ha møtt deg her inne og GLEDER MEG til å møte deg i sommer:)
SvarSlettNå har jeg akkurat hatt Hvit Glede på besøk, hun kom med et nydelig bursdagskort og en like nydelig gave:) Så koselig!
Ha en fin torsdagskveld da, vennen.
Gode klemmer fra meg
Tusen takk min herlige blogg venninne ♥
SvarSlettUtrolig hyggelig at du tenkte på en så treg blogger som meg,
har jo hatt bloggfri i evigheter nå ...!
Jeg lar spørsmålene ligge, men vil du skal vite at jeg ble utrolig glad inni hjertet mitt av utmerkelsen ...!
Glad for at du er du ... :)
klem til deg
♥
Gratulerer og tusen takk for awarden ♥ blir kjempeglad uansett jeg vet du! Midt oppi mobbeskriveriet mitt, glemte jeg å sende den videre - men, hadde tenkt å sende den til deg, fordi du fortjente den ♥ så du får den i retur fra meg også!!!
SvarSlettkoser meg her inne hos deg og gleder meg til å bli bedre kjent med deg!!! :)
ser ut til at du har masse masse masse koselig å se frem til i sommer, Lisamor!
klem ♥
Tuuuuuusen takk vennen!! Det varmer virkelig at du liker meg og bloggen min så godt.. Du er en av de jeg har "kjent" lengst og du er så artig å følge!
SvarSlettSkal prøve å få lagt ut awarden snart.. litt hektisk for tiden her.
Klem
Gratulerer så mye:)
SvarSlettJeg er i slekt med alle i samme etternavn, har ikke vært mange av oss.. men nå begynner det jaggu å bli noen også. hehe. :) Kjenner henne ikke da. Håper jeg finner den perfekte tapet, den ser mye ut som den jeg viste ja:)
Ha en fin helg!
Gratulerer med to velfortjente awarder, vennen!!! og tusen tusen takk for at du deler -ble hoppende glad!!
SvarSlettSetter pris på å ha deg som en god bloggvenninne, Lisa!!
Så artig det hørtes ut med grand prix grillfest. (: stiller dere i grilldress?? tihi..
Min kjære kommer hjem lørdag kveld og jeg gleder meg masse. I morgen er det streik på skolen til junior så da blir det hjemmekos.
Ha en fin kveld og en god dag i morgen. -og igjen tusen takk for award!! Klem
forresten, jeg driver å får mange reklamemail/virusmail fra deg.. bare sånn at du vet det..
SvarSlettGratulerer! :) Alltid kjekt med awardar! Håper du har fått alle til sengs, det er eit styr i periodar med desse småtassane. Lillebror her har vore SÅ snill lenge, men i kveld hadde han ikkje tenkt å leggje seg... Håper det var eit eingangstilfelle!
SvarSlettGod natt,
ha ein vakker fredag!
Klem frå Elin :)
Wow 2 stykk! Grattis vennen ♥
SvarSlettOg tusen ♥-lig takk for at du vil dele med meg:) Snill er du:)
Vi reiser bort i dåp imorra tidlig, men blogger så fort jeg har tid.. har blitt veldig lite bloggetid i d siste desverre.. men har i hvertfall fått sendt ivei pakka di;)
Stor klem
Gratulerer med awarder, det fortjente du, herlig blogg og alltid kos og komme inn her:o)
SvarSlettHerlig at du ville bli med på min give-away, lykke til!
Klem Line