Bildet er lånt fra Flickr
Disse ordene har jeg lyst å ha soveromsveggen på Lunheim...Ikke noe hokkuspokkus, rett og slett bare våkne!
I dag er formen bra igjen. Det var behov for litt husmorsysler i heimen iom at husmora var sengeliggende i går..*kremt kremt*. Har i tillegg fått plantet granium i utepotter og gravd fram septikk-kum-lokket. Her er det ingen kommunal-tilknytning nei! Sebastian og jeg har også vært ute og funnet noen greiner til prosjektet mitt. Trenger litt bistand for Husbonden, så kanskje det er i boks i morgen.
Minner om give awayen min som trekkes den 20. mai! Velkommen også til mine nye følgere, håper dere vil kose dere her hos meg.
.


Veeeeldig viktige ord!!
SvarSlettHåper formen er bedre vennen.
Ha en fin kveld videre :)
Klem
herlige ord. Håper formen er mye bedre nå. God bedringsklem fra Monica
SvarSlettFine ord! Gleder meg til å se greineprosjektet ditt :) Håper helgen og 17.mai feiringen blir super! Klem fra meg!
SvarSlettFine ord.
SvarSlettOg det var en fine bilder under, spesielt det blå:)
Ha en herlig langhelg.
Klem Vivian
Godt å høre at du er på bedringens vei!
SvarSlettHa en flott helg!
Flotte ord og våkne til. Jeg tror faktisk at slike små ord rundt omkring kan løfte oss opp på en ellers grå dag. God helg. Klem
SvarSlettSå bra at du føler deg bedre vennen ! ♥ Og jammen har du vært effektiv i dag også. :) Gleder meg til å se prosjektet ditt ferdig.
SvarSlettFine ord forresten, passer perfekt som veggord. ;)
God klem fra Anette ♥
Det var fine ord, det blir fint på Lunheim :)
SvarSlettVi kjem til Øyer i morra, hurrahurra! Og jeg har shoppa bort pengene mine i dag, så jeg har ikke råd til å dra opp igjen ;)Vi ses på mandag, ell ratt kanskje på søndag :)
vakkert!
SvarSlettJepp, kloke ord!
SvarSlettØnsker dere en super langhelg!
Klem fra Tonje
Det ordtaket likte jeg.
SvarSlettGod helg.
herlig tekst og bilde :) skjønner godt at du ønsker å våkne opp til den!
SvarSlettha en kjempefin lørdag! her skinner sola og gulerotkaka er akkurat tatt ut av ovnen :)
klem♥