14. mai 2010

Kloke ord



 Bildet er lånt fra Flickr

Disse ordene har jeg lyst å ha soveromsveggen på Lunheim...Ikke noe hokkuspokkus, rett og slett bare våkne! 

I dag er formen bra igjen. Det var behov for litt husmorsysler i heimen iom at husmora var sengeliggende i går..*kremt kremt*. Har i tillegg fått plantet granium i utepotter og gravd fram septikk-kum-lokket. Her er det ingen kommunal-tilknytning nei! Sebastian og jeg har også vært ute og funnet noen greiner til prosjektet mitt. Trenger litt bistand for Husbonden, så kanskje det er i boks i morgen.

Minner om give awayen min som trekkes den 20. mai! Velkommen også til mine nye følgere, håper dere vil kose dere her hos meg. 

.

12 kommentarer:

  1. Veeeeldig viktige ord!!

    Håper formen er bedre vennen.

    Ha en fin kveld videre :)

    Klem

    SvarSlett
  2. herlige ord. Håper formen er mye bedre nå. God bedringsklem fra Monica

    SvarSlett
  3. Fine ord! Gleder meg til å se greineprosjektet ditt :) Håper helgen og 17.mai feiringen blir super! Klem fra meg!

    SvarSlett
  4. Fine ord.
    Og det var en fine bilder under, spesielt det blå:)
    Ha en herlig langhelg.
    Klem Vivian

    SvarSlett
  5. Godt å høre at du er på bedringens vei!
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  6. Flotte ord og våkne til. Jeg tror faktisk at slike små ord rundt omkring kan løfte oss opp på en ellers grå dag. God helg. Klem

    SvarSlett
  7. Så bra at du føler deg bedre vennen ! ♥ Og jammen har du vært effektiv i dag også. :) Gleder meg til å se prosjektet ditt ferdig.

    Fine ord forresten, passer perfekt som veggord. ;)

    God klem fra Anette ♥

    SvarSlett
  8. Det var fine ord, det blir fint på Lunheim :)

    Vi kjem til Øyer i morra, hurrahurra! Og jeg har shoppa bort pengene mine i dag, så jeg har ikke råd til å dra opp igjen ;)Vi ses på mandag, ell ratt kanskje på søndag :)

    SvarSlett
  9. Jepp, kloke ord!
    Ønsker dere en super langhelg!

    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  10. Det ordtaket likte jeg.

    God helg.

    SvarSlett
  11. herlig tekst og bilde :) skjønner godt at du ønsker å våkne opp til den!

    ha en kjempefin lørdag! her skinner sola og gulerotkaka er akkurat tatt ut av ovnen :)

    klem♥

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥