19. februar 2010

UROlige blomster?

Jeg hadde jo store planer om å være husmor og flink Frue i dag...MEN...så hadde jeg egentlig æren på Lillehammer som jeg ville gjøre uten Sofie. Ergo: Husbonden ble husmor og jeg dro avgårde uten frøken Fryd. Barselgaver, bursdagsgaver og småtterier ble fikset. Planen var å komme hjem slik at Husbonden kunne reise til Lunheim for å arbeide med huset, men det utgikk.


Vårblomster ble med hjem. Hvite perleblomster, primula og en annen løkblomst som blir hvit gjør vår i heimen. Å sette noen kvister oppi sammen med løken skaper enda mer vår. Jeg fant også kvister som jeg har i en stor vase. Både grove kvister og kirsebær-kvister - spent på om sistnevnte vil blomstre.


Jeg kjøpte også ei uro til Sofie. Kjempesøt med prinsesser, frosk og krone. Akkurat slik en liten prinsesse må ha over sengen sin. Uroen fant jeg på Siga på Lillehammer. Kjempefin butikk med egen kafe.

I kveld er det vel mer OL som står på planen.... Ble jo helt rørt i går av Tora sitt kjempefine gull. Hun er jo fra Gudbrandsdalen - dalenes dal!!

Ha en fin kveld - med eller uten skibytter

5 kommentarer:

  1. Da tenker jeg Sofie smiler
    den var så søt ...!

    Ønsker deg og dine en
    fantastisk fin helg vennen ...!

    klem

    SvarSlett
  2. Vakre blomster og herlig uro!

    I morgen skal jeg på shopping, kjøpe stoffer og stasj! Gleder meg!

    Ha en fin fredagskveld, snuppa!

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. Så koselig innlegg. Blir alltid så glad når jeg ser vårblomster/løker. Fin ide å stikke pinner ned i, det tror jeg at jeg skal prøve. Uroen var kjempesøt.Heldig liten prinsesse som fikk den!
    Ønsker deg en flott helg
    Klem fra Thea

    SvarSlett
  4. Deilig med litt nye blomster i hus når helgen kommer og man har tid til å nyte synet av dem :)
    Ha en koselig kveld!

    SvarSlett
  5. Du var en av de første ja... ;) Gratulerer! (Eller no'.... ;P)

    Jeg fant ingen mailadresse tildeg, så du må sende mail til meg; vibekeor@gmail.com
    Jeg vil nemlig ha adressen din allerede nå, for jeg vil overraske når jeg sender også. ;P
    Innen 365 dager får du pakke i posten, og så må du lage et innlegg hvor tre andre må kommenter for at du kan sende ut pakker innen 365 dager.

    NYDELIG uro! Hedda ønsker seg. Helt sikkert! Hahaha!

    Salgsmøte gikk bra - 9500,-! :))) Ble litt stress siden posten ikke klarer å gjøre jobben sin. Jeg fikk 2 av 3 klesstativ og under halvparten av kleshengerne kl 15.30 i går. Da skulle vi ha bursdagsmiddag kl 17 før party kl 20. Jeg var litt stessa. ;P I morgen (?) kommer merkelapper, resten av hengerne, ett stativ og ikke minst stoff- og fargeprøver... Heia Posten! :P

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥