♥ me like too ... men vet du, jeg kunne ikke vært gift med en sånn tøffing, hadde "dødd" hvar gang han skulle kjøre, uff, så risikofyllt men også så herlig ...!!!! godnatta klem ♥
Så koselig at du har bestilt en Sophie til din lille Sofie. Hun kommer helt sikkert til å like den. Thea falt pladask ! ♥
Skal til sverige på søndag, så da blir det en tur innom Sia. ;)
Takk for tips om speilreflekskamera. :)
Ønsker deg og dine en herlig helg ! ♥
Jeg er helt grønn når det kommer til disse sportsgutta, måtte rope ut til husfar her og spørre om Aksel Svindal Larsen er kjekk, og til svar fikk jeg: Han er ganske kjekk ja ! Hihi... Da er han vel kjekk da. ;) Som du sikkert forstår driver jeg med helt andre ting når husfar ser på OL. Men artig når Norge vinner da. :)
http://www.mammas-hus.com/2010/02/drmmemannen.html
SvarSlettI say no moooore...... ;) ♥
Vi liker Aksel ja, av flere grunner! ;)
SvarSlettAksel er SUPER-Gutten...
SvarSlettEmil like så.
Jentene er ikke så verst de heller...
Mona C♥
♥ me like too ...
SvarSlettmen vet du,
jeg kunne ikke vært gift
med en sånn tøffing,
hadde "dødd" hvar gang
han skulle kjøre,
uff, så risikofyllt
men også så herlig ...!!!!
godnatta klem
♥
Ikke dum han:)ny uoppdaget blogg dette:)her kommer jeg igjen:)
SvarSlettSå koselig at du har bestilt en Sophie til din lille Sofie. Hun kommer helt sikkert til å like den. Thea falt pladask ! ♥
SvarSlettSkal til sverige på søndag, så da blir det en tur innom Sia. ;)
Takk for tips om speilreflekskamera. :)
Ønsker deg og dine en herlig helg ! ♥
Jeg er helt grønn når det kommer til disse sportsgutta, måtte rope ut til husfar her og spørre om Aksel Svindal Larsen er kjekk, og til svar fikk jeg: Han er ganske kjekk ja ! Hihi... Da er han vel kjekk da. ;) Som du sikkert forstår driver jeg med helt andre ting når husfar ser på OL. Men artig når Norge vinner da. :)
Nattaklem Anette