19. februar 2010

Heia Norge!


Heia Aksel Svindal Larsen
Ikke bare har han vunnet OL-gull,
han er slettes ikke så verst å se på heller




Hva sier dere, jenter? Vi liker Aksel...

6 kommentarer:

  1. http://www.mammas-hus.com/2010/02/drmmemannen.html

    I say no moooore...... ;) ♥

    SvarSlett
  2. Vi liker Aksel ja, av flere grunner! ;)

    SvarSlett
  3. Aksel er SUPER-Gutten...
    Emil like så.
    Jentene er ikke så verst de heller...

    Mona C♥

    SvarSlett
  4. ♥ me like too ...
    men vet du,
    jeg kunne ikke vært gift
    med en sånn tøffing,
    hadde "dødd" hvar gang
    han skulle kjøre,
    uff, så risikofyllt
    men også så herlig ...!!!!
    godnatta klem

    SvarSlett
  5. Ikke dum han:)ny uoppdaget blogg dette:)her kommer jeg igjen:)

    SvarSlett
  6. Så koselig at du har bestilt en Sophie til din lille Sofie. Hun kommer helt sikkert til å like den. Thea falt pladask ! ♥

    Skal til sverige på søndag, så da blir det en tur innom Sia. ;)

    Takk for tips om speilreflekskamera. :)

    Ønsker deg og dine en herlig helg ! ♥

    Jeg er helt grønn når det kommer til disse sportsgutta, måtte rope ut til husfar her og spørre om Aksel Svindal Larsen er kjekk, og til svar fikk jeg: Han er ganske kjekk ja ! Hihi... Da er han vel kjekk da. ;) Som du sikkert forstår driver jeg med helt andre ting når husfar ser på OL. Men artig når Norge vinner da. :)

    Nattaklem Anette

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥