27. februar 2010

God helg!

Her er vinterferien i gang, det vil si Sebastian har skolefri og Husbonden har ferie. Husbonden skal tilbringe tid på Lunheim sammen med svigerfar. Jeg er bare happy for at Husbonden ikke skal være Bybonde denne uka. Vi kan faktisk spise middag sammen hver dag. Det er lykke det.

Vi skal støpe gulv på Lunheim, men før vi gjør det er vi nødt til å finne ut hvilke type oppvarming vi skal ha. Ikke lett og heller ikke det fastligeste materien å sette seg inn i. Vannbåren - luft til vann, vann til vann - jeg går i SURR! Avgjørelsene må tas. Gode tips tas i mot med takk.


Denne helgen har vi hyggelig besøk av Husbonden sin fetter med familie.Planen i dag er at de + gutta her i heimen skal til Hafjell. Sofie og jeg blir i heimen. I kveld skal jeg i hyggelig i jentelag - gleeeder meg veldig til det!

Nå må jeg lage meg en kaffe, ikke bare, bare å starte dagen klokka 06......

Ønsker alle en riktig fin helg, på tur fra vinterferie, eller på tur inn inn i vinterferie

7 kommentarer:

  1. Du har tidelig morgen du også?? hih, jeg skulle ALDRI ha lagt meg så sent.. For her var snuppa oppe kl 06.45! Min tur å stå opp idag, i morgen skal jeg sove LENGE! Takk for superkoselig kommentar på innlegget mitt... du er nå så søt da, og ironien du har.. hihi ler meg ihel!

    Ser du har Linneas-mamma som bloggnavn i bloggrollen din, du vet du kan endre navn på denne? Jeg vil helst assosieres med Potrinas Potlerier nå :) Vet ennå ikke om jeg skal eksportere bloggen...

    Klem

    SvarSlett
  2. Iiik... kl seks er så tidlig - jeg snek meg til å ligge til 0845 idag! Lykke!

    Kan desverre ikke tipse om noe ang varme - har rett og slett ingen peiling. Men vil ønske deg en koselig helg og jentekveld og en fin start på vinterferien!

    KlemE

    SvarSlett
  3. Kjære søte Lisa ♥

    Tenk idag sov jeg til til nesten halv ti ...
    det er lykke for meg ...! skjer nemlig ikke
    ofte, ikke fordi jeg ikke kan, men
    fordi jeg sjelden får det til ...!
    kanskje treningsøkten som gjorde
    susen i går, jeg har ikke trent på
    år ...! og idag er jeg litt støl her og
    der ja, men føles godt ...!

    jeg har ingen peilig på gulvvarme
    tenker mannen din får gode råd
    av fagfolk og at dere kommer
    frem til beste mulige løsning
    for nettopp huset deres,
    gleder meg til å se resultatet
    tenker det blir et fantastisk
    flott hjem ...!

    Nå må du kose deg med gjester og
    vinterferie som betyr ekstra kos
    når mannen også holder seg i området
    og ikke drar helt til Oslo hver dag
    det blir hyggelig for deg og barna ...!

    Ha en gøy jentekveld ... ♥

    Tusen takk for verdens søteste
    kommentar å våkne opp til når jeg
    var innom bloggen min etter min
    sene ankomst i stuen idag,
    veldig glad i ♥ mitt ble jeg, takk ...!

    klem
    ann-christin

    SvarSlett
  4. Morn morn:) Vi ga opp bergvarme-planer og vannbåren varme planer. Ublu priser og dårlig bistand fra de som skulle levere anbud kombinert med tidspress.....så landa vi på å legge selvregulerende varmekabler under all parkett i 1. etg samt fikk bygga en "feit" kakkelovn. I 2. etg. har vi innstallert en varmepumpe.

    Hadde vi bygga et helt nytt hus så hadde varmeinstallasjonen blitt vannbåren varme. Litt for mye å ta hensyn til i vårt gamle hus.

    SvarSlett
  5. Hei Lisa! :) Takk for kjekk helsing! Her sov lillebror til sju i dag. Nesten rekord. Men eg fekk sove etterpå, så skal ikkje klage. Han kan finne på å stå opp fem, og sitje å vente på disney ch. til kl. seks... ;)Er nok flott hos dokke også. Synes det er flott ved Lillehammer. Vi har vore og bodd der fleire gongar. Du får kose deg med veslemor; eventuelt knyte på henne nokre tørrmoppar, så tek ho helgevasken :)

    Ha ein fin laurdag, og kos deg i kveld!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  6. Titter innom for å ønske deg en super helg! Kos deg masse i jentelag, det finnes ikke bedre synes jeg :-)

    Klem fra Liv! :-)

    SvarSlett
  7. Så herlig at Sophie har dukket opp og at hun er en hit. ♥ Gleder meg til å se bilder ! ♥

    Her er snart vinterferien over. Har vært veldig kos å ha barna og mannen min hjemme en uke. :) Men til mandag er det tilbake til hverdagen med skole og jobb. Men før vi vet ord av det er det påskeferie, tiden flyr ! :)

    Nå skal jeg straks gå i gang med å lage cupcakes her, har ikke fått tid før. ;)

    Kos deg masse med jentene i kveld Lisa ! ♥

    Godklem fra Anette :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥