I løpet av de neste 365 dagene vil jeg motta en gave fra Vibeke som har bloggen Mammas Hus, og det er jo stas da - PLUTSELIG få gave i posten. Dette er en slags konkurranse og reglene er slik:
De tre første som som skriver en kommentar på dette innlegget vil i løpet av de neste 365 dagene få en gave av meg. Og så må du også lage et innlegg og sende gave til de tre første....
Gave, anyone?
Nå bærer avgårde med Simen i barnehagen, de har "ha-med-dag" i dag og Simen er lykkelig over å få ta med den gule gravemaskinen sin. Sofie og jeg skal på "etterpå-lag" til lille Ida & Vibeke som hadde barnedåp i går. Koselig å starte uka med de hyggelige barseljentene og Prinsen Magnus.
Ny uke - nye muligheter ♥

Jeg er med :D Og så først da.. Er det noe frist på når man må skrive innlegget?
SvarSlettKlem
Ja!!!:)er jeg først?:)
SvarSlettDette hørtes koselig ut, jeg blir gjerne med!
SvarSlettHa en strålende uke.
Så spennende!
SvarSlettJeg blir gjerne med! :)
Herlig bilde!
Klem, cecilie :)
Hei Lisa.
SvarSlettDette hørtes spennende ut. Jeg er med. Da lager jeg et innlegg tilsvarende ditt. Og venter i spenning.
Ha en fin dag.
Klem fra Mona C♥
Ups... Hadde glemt at du må godkjenne alle kommentarer. Da har sikkert flere kommentert før meg. Da skipper jeg...
SvarSlettMC♥
Så spennende "konkurranse"! Det må jeg være med på:)Her i Sandefjord snør og snør det, gjør vel det hos deg også? Ha en flott mandag!
SvarSlettKlem fra Thea
Det ble AG, Dronning Maud og Cecilie det... Sorry -jeg burde skrevet en kommentar om at jeg må godkjenne først, vet ikke helt hvorfor jeg har det, men..... Ingen frist for når dere må lage innlegg :-)
SvarSlettSå gøy:)
SvarSlettØnsker deg en fin mandag!
SvarSlettMange klemmer:)
Gøy! Jeg vant også en slik konkurranse for en stund siden så nå venter jeg spent!!
SvarSlettKlem!
Hei, Lisa
SvarSlettTakk for hilsen i bloggen min - det var koselig. En stund siden jeg har vært innom bloggen din - trengte et liten vink. Suppen du laget til mannen din så veldig god ut - tror vi skal prøve å lage thaisuppe til helgen. Leser at du også liker å følge med OL - det gjør jeg også. Ha en spennende kveld - klem fra Jannicke
Jeg var med på en slik konkurranse for et par år siden, men mottok aldri noen gave...
SvarSlettLykke til i konkurransen min og ha en fin kveld!
Stine: Det var jo kjedelig....MEN hun jeg skal få gave av har jeg bra kontakt med, så jeg stoler på at det dukker opp noe;-) og de som vant hos meg kan SELVFØLGELIG stole på at jeg sender noe;-)
SvarSlettSå morsom konkurranse! :)
SvarSlettKlem
Hei! :) Så spennende konkurranse! :) Stilig rett og slett. Ønsker deg en flott kveld. Klem fra Katrine
SvarSlettMorsomt ... !
SvarSlettHa en fin kveld ...!
klem til deg
♥
Jeg kom visst som nummer fire.. Jaja, bedre lykke neste gang. ;)
SvarSlettKlem!
Hei :O)
SvarSlettSå gøy med sånn konkuranse da! Det vil jeg også være med på en gang! Får holde øynene oppe!
Jeg kan godt sy en sånn sutteklut til tulla di hvis du ønsker. I jentefarger event...? Bare et tilbud, ingen tvang ;)