Vi holder på å renovere huset vårt. Nå leier vi hus og barnerommene er som de er - et blått og et gult..... Det er lenge til jeg kan begynne å tenke på interiør og de "artige" tingene, men jeg drømmer meg jo bort likevel. Fant et par lekre barnerom i dag som jeg bare MÅ vise dere. SIA Home har så mye fint som kan inspirere noen og enhvert...
Dagen i dag har bestått av kafebesøk med Barseljentene, besøk hos Mor, fornøyde gutter som ville leke ute i nysnøen før middag, sliten & fornøyd karnevalsgutt og kjempeflink leksegutt. Fant ut at hamburgere med pommes frites er en glimrende middag, mor selv kan spe på med salat & spennende dressing mens gutta blir happy med bare ketcup og sennep. Simen sovnet sittende i sofaen og så ut som han hadde vært på Plata i Oslo en tur. Utslitt etter en dag som troll i barnehagen.
Sebastian og jeg fikk litt alenetid da de to små var i seng. Ikke hver dag vi kan sitte med leksene i fred og ro. Kjempekoselig å sitte alene med skolegutten. Snakket litt med tante Ane på MSN og Sebastian syntes det var veldig artig å sende "smilefjes".
Nå har jeg sett Tora ta gull og man kan bli rørt av dette. Herlig å se at noen blir SÅ glad!
Ha en fin kveld & så krysser vi fingrene for skiskytergutta seinere i kveld!



Så fine bilder du viser her! Og grattis med OL-gull! Artig...tvi tvi! Ha en fin kveld videre!
SvarSletthehe, det hadde vært noe... å få gaver hver uke:)
SvarSlettNei her er det heller sjelden at han er på jobb-tur (heldigvis) :)
Høres ut som du har hatt en fin dag: Og fine rom du viser!
Heldig du som har en sånn barselgruppe.
Greit å treffe andre på dagtid med baby.
Ha en fin kveld, så får vi håpe på skiskyttergutta ja!
Klemmer
Så fin blogg du har!! :-) Alltid gøy å komme over nye bloggere! Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min, det satte jeg veldig stor pris på!
SvarSlettNå håper vi på skiskyttergutta!! :-)
Så nydelige barnerom du viser frem... det er lov å drømme, virkelighet blir det snart skal du se :)
SvarSlettHer er vinterferien startet, godt :D
Klem
Nydelige barnerom, Sia har masse fint ! ♥ Pleier alltid ta turen innom Sia butikken på Norby senteret når vi er der. Skal på "harry" tur til sverige på søndag, så da blir det en tur innom Sia igjen. Den hvite skjenken min jeg har i stuen er også Sia og er kjøpt i Sverige. Litt billigere å kjøpe møbler der. ;)
SvarSlettHar du bestilt en Sophie la Girafe til din Sofie enda da ? ♥
Nattaklem Anette
mmmmm Miljøgården;);) Love it:D
SvarSlettHøres ut som du har hatt en bra dag snuppa? Flotte barnerom du viser frem, skikkelig gutt og jenterom;)
Kos at du liker eggene jeg har lagd;) Prøve å få til ett innlegg imorra med hvordan jeg har gjort d siden du spør såå pent;)
Nå er d natta'n her...kanskje d skjer noe i natt? hihi... :)
Nattaklem fra Lise
Fine bilder. Liker du å blande nytt og gammelt? Jeg er tilhenger av brukt, det er både billig og miljøvennlig:) Fretex/finn.no osv har mange skatter! Selv skal jeg etterhvert lage mitt eget "pallebord" m hjul til min fremtidige kjellerstue:)))
SvarSlettAnbefaler også å laste ned SKYPE, så kan dere snakke med venner og kjente GRATIS og i tillegg se hverandre! Dete eneste som kreves er webkamera og mikrofon(men det har du kanskje, som oss, allerede på PC`n?)
Klem Hilde
Hei Hilde
SvarSlettMå nok være så ærlig å si at det meste vi har her i dag var en gang nytt, det meste er kjøpt på Ikea. Ser for meg at det kanskje kommer inn noen skatter på Lunheim. Men noe blir nok nytt også. Om ikke akkurat nytt til vi flytter inn, så etterhvert.
Vi er så heldige at det er jobben som betaler for telefonene våre, så vi har ikke de store utgiftene på telefon:-)Tror faktisk ikke den stasjonære PC-en vår har verken kamera eller mikrofon, laptopen min har det iallefall ikke.
Kos dere i Nord!
*Klem*