Vinteren ser ikke ut til å vise antydninger til å slippe taket en gang....minus 19 her i bygda i skrivende stund. *Sukk* Vinteren kan godt bli ei stund den, men jeg etterlyser "Minus 5" - hvis noen har sett han, vennligst send han til meg.
Dagen har vært preget av lite energi og null utførte oppgaver. Sofie har sovet dårlig og vært overtrøtt & fiiiin. Vurderer senga fremfor Fruene...... Måtte bare innom for å si God natt og at jeg oppdaget at jeg hadde rester av Sofie sin grøt i øret i sta.... Hun sovnet vel rundt 19, så grøten hadde størknet. Lekkert!
Litt reprise på bildene i dag, men jeg synes de er så fine. Dessuten tror jeg at jeg har noen nye lesere etter jeg ble en Blogger-blogger. Veldig glad jeg "kom over hit". Tusen takk for alle de som har lagt seg til som følger (27 damer og en Husbonde). Tusen takk også for alle kommentarene dere legger igjen - det betyr mye!
Da ble det vist Fruene da - god avslutning på energi-løs dag.



Hei.
SvarSlettFint med frostbilder da. Utrolig at naturen lager slik kunst på egenhånd.
Du kan fjerne det med godkjenning på innstillinger hvis du ønsker.
Klem MC♥
De bildene er så fine at det ikke gjør noen ting at de blir vist igjen :)
SvarSlettHåper du får en god natt!!
Klem
STILIGE klyper! Kule bilder altså! Nydelig faktisk! Likte bildene kjempegodt. :)
SvarSlettGod natt!
Klem, cecilie!
og TUSEN TAKK for den KJEMPEFLOTTE gaven!!!!!!! Trodde ikke den kom idag jeg, helt til samboeren min kom hjem nå med pakken i hånden (var på posten og hentet den). Jeg ble hoppende glad -for noe SÅ nydelig hadde jeg ikke ventet! Utrolig flott innpakket! Tusen tusen takk! Har ikke åpnet den ennå... må stå til pynt litt slik først:) Skal legge ut bilder nå.
SvarSlettHa en god natt da! ♥
Klem fra Marianne
Hei. Fine (kalde) bilder her idag :)
SvarSlettHar sydd litt ikveld jeg. (er vel en av en promille av damer i dette landet som ikke ser fruene på tv.... )
Legger ut bilde av en sutteklut på siden min, så får du se om du er interessert;)
Tøffe bilder:)
SvarSlettNoen bilder kan gjerne gå i reprise, det kan disse flotte bildene også gjøre! Godt du fikk grøten ut av øret, hehe...God natt og sov godt!
SvarSlettSå stilige og FRISKE bilder*
SvarSlettEn stund siden "Minus 5" har vist seg her også gitt.
huttetuu. Kaldt ute ja.
Det må vel gå mot mildere tider snart..?
Ha en flott uke videre*
Hei snupp! Får ikke til å legge inn kommentar uten å være anonym?! Hva må jeg gjøre....Regner med at jeg får en kommentar om universitetsutdannelse osv. nå, men det får jeg tåle:-) Beklager dårlig med kommentarer i det siste, det har vært så sinnsykt mye sykdom og annet rart - så tiden har bare forsvunnet/flydd eller hva det nå heter....
SvarSlettJeg er hjemme i dag med syk F, og i morgen er planen egentlig å ha en avspaseringsdag, men vi får se hvordan formen til barna er! Håper alt er bra med dere - ser jo sånn ut fra bilder og tekst:-) Her sto det minus 22 utenfor kjøkkenvinduet i morges, så vi holder oss under pledd på sofaen!! Stor klem fra storbyn
Hei til storbyn!
SvarSlettJeg tror kanskje du må opprette en google-konto, aller helst troe jeg faktisk du må opprette deg en Blogger-blogg! Jeg krysser fingrene for en blogg:-)
Håper lille F blir bedre og at ting roer seg i heimen. Ups - Sofie er under sjenken og er naturlig nok sint. God bedring til F og kos dere under pleddet.
Klem på du
wow så fine bilder. Spesielt de med klesklypene. Helt utrolig, hvor vakkert noe så lite kan være.
SvarSlettHilsen fra BlandetLoft
Jeg kan INGENTING om blogging Lisa, tror kanskje muligens jeg har nevnt det før... ;-) Men jeg spretter innom bloggen din innimellom :-) Skrachla da jeg leste om fingeren i ryggen på husbonden om natta, så står han opp. For akkurat slik er det her også, må til en ganske bestemt finger da, men da står han opp på null komma niks :-) Og må si at du har maaaaaaaaaaaaaaaaange utroooooooooooooolig fine bilder! Kjempemoro å se! Og fint satt sammen, veldig fin lay-out synes jeg :-)
SvarSlett-Audhild.