19. februar 2010

Dagens plan..

Dagens plan er rett og slett å være hjemme
Være hjemme å være husmor


Rydde, vaske klær & gulv
Rett og slett gjøre heimen hyggelig til helg

Ønsker deg en kjempefin fredag



3 kommentarer:

  1. så deilig! Elsker fredager med litt rydding - fin musikk og varm god kaffi! :)

    MMm!!! HELG igjen!

    Ha en fin en :)

    SvarSlett
  2. Flink du er snuppa:) Da blir det ekstra deilig å sette seg ned å slappe av ikveld vettu:)
    Litt kjedelig med vasking, men veeeldig deilig når man er ferdig:)
    Nå skal jeg snart på fotpleie, d blir godt:) Ser jo snart ikke mine egne føtter...hehe...

    Kose deg med vaskebøtta, pass så du ikke drukner;)

    Fredagsklem sendes:)

    SvarSlett
  3. Så herlig da! Ikke akkurat det å vaske og rydde, men å få rent og koselig hus til helgen!

    Takker for hyggelig mail:) Gleder meg til pakken kommer i posten!!!!

    Jeg har mistet stemmen... Men glad lillegull er feberfri og tilbake i barnehagen!

    Ha en fin dag videre. Håper jeg får litt tid til blogging ikveld...

    Klemmer

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥