21. februar 2010

Herlige søndag

Jeg fikk sove lenge i dag, og ble vekket til frokost, sein sådann... Etter frokost var det stille i heimen, vi puslet rundt med vårt, ikke hver dag det er slike rolige stunder her i heimen. Som regel er gutta rett i 100. Herlig søndagmorgen.

I dag har vi vært i bursdag til Emil, nevø, som ble 3 år denne uka. Guttene var i farta, det var kake på høykant og lek både inne og ute. To som ikke spiste kake var disse to søtnosene, Magnus & Lisa Sofie:

Det har rett og slett vært en fin dag sammen med familien. Få praktiske gjøremål, bare kos. Veldig aktivitet under barnetv - her var det en Frue og Husbonde som skulle ha nullstilt heim til OL-sending. Jeg innrømmer det gjerne, jeg er hektet!


Nå sover de små gullene, litt vanskelig å sovne for de 2 minste - en sovnet i bilen på vei hjem og ei har snørr i nesa. Kveldens første OL-øvelse er over og gutta innfridde ikke akkurat forventningene. Bare de snakker til pressen etterpå er vel alt greit, likevel....eller?

Bloggrunde venter på meg - jeg gleder meg. Tuddelidu





9 kommentarer:

  1. Deilige søndag. Vi har også hatt en rolig dag. :D

    Jeg har hatt en diskusjon på facebook med ei venninne i dag - jeg forstår Nortug GODT. Tenk deg hvor skuffet han er når alt ser ut til å gå veien, og hvor mye press han har på seg når "hele" Norge forventer gull. Men det var bra han "unnskyldte seg" i dag - en del av jobben hans er å snakke med pressen, jeg synes bare de (og folk) kunne godta at han trenger tid på å fordøye selv før han prater med gribbene. (Ups da, engasjert Vibeke?)

    SvarSlett
  2. Nei guttene i ol innfridde ikke:)og håper for dere del at de prater med pressen...nydelige barn du har..høres ut som en bra dag;)

    SvarSlett
  3. Høres ut som en koselig helg vennen!! Herlige bilder :) Man blir litt hektet på OL - men er nok ikke like hektet som sambo :)

    Kos dere!

    Klem

    SvarSlett
  4. Ja, man kan gynge på dem ... :)
    bredt godt og dypt sete også, spørsmålet
    er bare om de passer inntil bordet, de er
    3 cm lavere enn de vi har nå ...!

    nyt kvelden søte deg,
    er du forresten på FB?

    klem
    ann-christin

    SvarSlett
  5. Og her satt jeg og SLO i sofaen. ;P

    Heia jentene nå... ;)

    SvarSlett
  6. Høres ut som en herlig søndag ja.
    Deilig å få lov å sove lenge.
    Fine bilder av barna.

    Vi har nok kikket litt på OL vi også, men jeg er ikke den mest ivrige:)
    Ønsker deg en god uke!

    SvarSlett
  7. Så fine bilder :) Gleder meg til Øyerhelg nå!
    På bildet viser Sofie at ho er Lunheimsjente, iLike!:) Søtt bilde av Magnus og Sofie!

    SvarSlett
  8. Ane - vi gleder oss til du kjem hemmat også! Åh - godt at du ser at det er ei Lunheimsjente - så mange som sier at hun ligner på storebror og han er som kjent lik sin far....

    Magnus var så søt da han lå hånda over Sofie ♥

    SvarSlett
  9. Fantastiske bilder og nydelige barn ! ♥ Utrolig søtt bilde av Sofie og hennes lille venn Magnus. :) Skikkelig blinkskudd ! ♥

    Mannen min viste meg Aksel Svindal Larsen, så jo da at jeg hadde sett han før. Ikke ille han da ! ;)

    Lurer fælt på hvordan det går med LykkeLise, så du hadde lagt igjen en kommentar der i dag også. Kanskje knerten har funnet veien ut ! ♥

    Nattaklem Anette

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥