Jeg fikk sove lenge i dag, og ble vekket til frokost, sein sådann... Etter frokost var det stille i heimen, vi puslet rundt med vårt, ikke hver dag det er slike rolige stunder her i heimen. Som regel er gutta rett i 100. Herlig søndagmorgen.
I dag har vi vært i bursdag til Emil, nevø, som ble 3 år denne uka. Guttene var i farta, det var kake på høykant og lek både inne og ute. To som ikke spiste kake var disse to søtnosene, Magnus & Lisa Sofie:
Det har rett og slett vært en fin dag sammen med familien. Få praktiske gjøremål, bare kos. Veldig aktivitet under barnetv - her var det en Frue og Husbonde som skulle ha nullstilt heim til OL-sending. Jeg innrømmer det gjerne, jeg er hektet!
Nå sover de små gullene, litt vanskelig å sovne for de 2 minste - en sovnet i bilen på vei hjem og ei har snørr i nesa. Kveldens første OL-øvelse er over og gutta innfridde ikke akkurat forventningene. Bare de snakker til pressen etterpå er vel alt greit, likevel....eller?
Bloggrunde venter på meg - jeg gleder meg. Tuddelidu



Deilige søndag. Vi har også hatt en rolig dag. :D
SvarSlettJeg har hatt en diskusjon på facebook med ei venninne i dag - jeg forstår Nortug GODT. Tenk deg hvor skuffet han er når alt ser ut til å gå veien, og hvor mye press han har på seg når "hele" Norge forventer gull. Men det var bra han "unnskyldte seg" i dag - en del av jobben hans er å snakke med pressen, jeg synes bare de (og folk) kunne godta at han trenger tid på å fordøye selv før han prater med gribbene. (Ups da, engasjert Vibeke?)
Nei guttene i ol innfridde ikke:)og håper for dere del at de prater med pressen...nydelige barn du har..høres ut som en bra dag;)
SvarSlettHøres ut som en koselig helg vennen!! Herlige bilder :) Man blir litt hektet på OL - men er nok ikke like hektet som sambo :)
SvarSlettKos dere!
Klem
Ja, man kan gynge på dem ... :)
SvarSlettbredt godt og dypt sete også, spørsmålet
er bare om de passer inntil bordet, de er
3 cm lavere enn de vi har nå ...!
nyt kvelden søte deg,
er du forresten på FB?
klem
ann-christin
Og her satt jeg og SLO i sofaen. ;P
SvarSlettHeia jentene nå... ;)
Høres ut som en herlig søndag ja.
SvarSlettDeilig å få lov å sove lenge.
Fine bilder av barna.
Vi har nok kikket litt på OL vi også, men jeg er ikke den mest ivrige:)
Ønsker deg en god uke!
Så fine bilder :) Gleder meg til Øyerhelg nå!
SvarSlettPå bildet viser Sofie at ho er Lunheimsjente, iLike!:) Søtt bilde av Magnus og Sofie!
Ane - vi gleder oss til du kjem hemmat også! Åh - godt at du ser at det er ei Lunheimsjente - så mange som sier at hun ligner på storebror og han er som kjent lik sin far....
SvarSlettMagnus var så søt da han lå hånda over Sofie ♥
Fantastiske bilder og nydelige barn ! ♥ Utrolig søtt bilde av Sofie og hennes lille venn Magnus. :) Skikkelig blinkskudd ! ♥
SvarSlettMannen min viste meg Aksel Svindal Larsen, så jo da at jeg hadde sett han før. Ikke ille han da ! ;)
Lurer fælt på hvordan det går med LykkeLise, så du hadde lagt igjen en kommentar der i dag også. Kanskje knerten har funnet veien ut ! ♥
Nattaklem Anette