13. mars 2010

So ro

So ro
lille mann
nå er dagene over
Alle mus i alle land ligger og sover


So ro
tipp på tå
sov min lille pode
Reven sover også nå, med halen under hodet


12 kommentarer:

  1. Hun er så skjønn! Det er no helt spessielt med sovende vesener! Så fredfylte og uskyldige! Og så med suttekluten da ;) hihi.....

    Stor klem til deg!

    SvarSlett
  2. Lille søte jenta ! ♥

    Natti natt Sofie, sov godt ! ♥

    Goklem Anette

    SvarSlett
  3. Så nyyydelig tulle ♥

    Kjenner til den sangen...hihi..eneste som roer Lykkeliten her...igår sang jeg den vel i strekk i en time;P

    Ønsker deg en fortsatt god helg:)

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Så sjønn!den sangen syng ej også.Opptil fleire ganger for dag,hehe;o)

    SvarSlett
  5. Nydelige barne du har, må si jeg savner litt den tiden man kunne synge vugge viser til dem og faktisk ha tid å høre <3

    Klem fra Linn

    SvarSlett
  6. Såå nydelige bilder ♥ og så nyydelig liten frøken ♥
    Vakre bilder du tar av barna dine, du er kjempeflink!
    Go' natt;o)

    klem Line

    SvarSlett
  7. Nååååå, så søt!! Vi har samme body og sengesett ser jeg..hihi

    PS er kjempegøy, ikke fått sett mer på det siden i går.. for her har jeg jobbet på i snart 12 timer i barndomshjemmet mitt.. Funnet mange fine skatter, men også gitt bort og kastet MYE!!

    Klem

    SvarSlett
  8. åå så nydelig!
    Finnes ikke vakrere enn barn som sover.

    God natt:)

    SvarSlett
  9. Elsker denne teksten her.. sang den for junior hver kveld til han en dag ble litt lei av akkurat den vuggevisa.. hihi.. hadde vel noe med alderen å gjøre. *smiler*

    herlige bilder!

    Ønsker deg og dine en fortsatt fin helg, klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥