Nååååå, så søt!! Vi har samme body og sengesett ser jeg..hihi
PS er kjempegøy, ikke fått sett mer på det siden i går.. for her har jeg jobbet på i snart 12 timer i barndomshjemmet mitt.. Funnet mange fine skatter, men også gitt bort og kastet MYE!!
Elsker denne teksten her.. sang den for junior hver kveld til han en dag ble litt lei av akkurat den vuggevisa.. hihi.. hadde vel noe med alderen å gjøre. *smiler*
Hun er så skjønn! Det er no helt spessielt med sovende vesener! Så fredfylte og uskyldige! Og så med suttekluten da ;) hihi.....
SvarSlettStor klem til deg!
Natta ;)
SvarSlettLille søte jenta ! ♥
SvarSlettNatti natt Sofie, sov godt ! ♥
Goklem Anette
Så nyyydelig tulle ♥
SvarSlettKjenner til den sangen...hihi..eneste som roer Lykkeliten her...igår sang jeg den vel i strekk i en time;P
Ønsker deg en fortsatt god helg:)
Klemmer
Så søtt da♥
SvarSlettMC♥
Så sjønn!den sangen syng ej også.Opptil fleire ganger for dag,hehe;o)
SvarSlettNydelige barne du har, må si jeg savner litt den tiden man kunne synge vugge viser til dem og faktisk ha tid å høre <3
SvarSlettKlem fra Linn
Såå nydelige bilder ♥ og så nyydelig liten frøken ♥
SvarSlettVakre bilder du tar av barna dine, du er kjempeflink!
Go' natt;o)
klem Line
Nååååå, så søt!! Vi har samme body og sengesett ser jeg..hihi
SvarSlettPS er kjempegøy, ikke fått sett mer på det siden i går.. for her har jeg jobbet på i snart 12 timer i barndomshjemmet mitt.. Funnet mange fine skatter, men også gitt bort og kastet MYE!!
Klem
åå så nydelig!
SvarSlettFinnes ikke vakrere enn barn som sover.
God natt:)
Elsker denne teksten her.. sang den for junior hver kveld til han en dag ble litt lei av akkurat den vuggevisa.. hihi.. hadde vel noe med alderen å gjøre. *smiler*
SvarSlettherlige bilder!
Ønsker deg og dine en fortsatt fin helg, klem
Så skjønn!
SvarSlett