Husbonden i heimen er over middels interessert i hopp, på fredagen som var, var det World Cup på Lillehammer. Husbonden har skjønt "gamet" her i heimen og viste at hvis han skulle ha gode sjanser for å få dra på hopprenn på ettermiddagen måtte han ta med seg noen.
Jeg får på en måte litt min dose alenemor-på-ettermiddagen-tid de dagene Husbonden er Bybonde. Han tok med seg begge guttene. Det var stor stas! De ble utstyr med godt i sekkene sine, norske flagg og varme klær. Begge guttene har vært på hopprenn og vet at det finnes pølseboder.....
Her er gutte på utedagen som ble arrangert på Sebastian sin skole. Herlige timer med grilling, hyggelig kaffedrikking blant foreldre, sol og lekende barn. Passet meg perfekt å ta med guttene ut på søndag mens en småsjuk Husbonde lå på gulvet og dullet med frøken S.
I dag har jeg hatt ny runde med radonduk og armeringnett. Fikk tatt med noen brosjyrer om parkett, panell og annen inspirasjon. Nå venter gulvvask....kanskje...
Ha en strålende onsdag!



Dere er så flinke til å være ute.... Jadda, jeg veeet det bare er å kle på seg og går ut, men likevel. Jeg er ikke der. :( Godt Hedda går i naturbarnehage (jepp, det var minst EN god grunn til å velge den fremfor den på bakketoppen her) ;)
SvarSlettJeg har ryddet boden i kjelleren... Hmmm...skulle bare henge opp klær jeg, og så sto noe i veien. *ler* Nuh, lese meg opp på bil og så skal jeg ut og late som om jeg skal kjøpe ny (mystery shopping for å sjekke service ;) )
Håper dere får en god dag!
Vibeke :)
Høres ut som guttene dine har kost seg veldig på hopprenn. ♥ Og forstår godt at det er stas å møte en som Bjørn Einar. :) Bare rett og rimelig det å dele på oppgavene med barna. Her går det mye i fotball, basketball osv og da er min mann pent nødt til å ta med seg et barn eller to innimellom. ;)
SvarSlettThea har blitt syk igjen, skikkelig forkjølet og utilpass, så her blir det lite aktivitet i dag. Har lagt lillegull nå, så da skal jeg straks sette i gang med litt husarbeid. Artig artig ! ;)
Ha en flott onsdag vennen ! ♥
Klemmer Anette
Så utrolig gøy, så ut som en kjempefin opplevelse for guttene :) Ha en veldig god dag! Klem
SvarSlettLøp og kjøp på Jysk for 100 kroner;) Da går det ann, jeg har også bare sett dyre slike.
SvarSlettÅhhh, for en skikkelig herlig guttedag!! Sikkert kjekt for de å være med pappan sin og ikke minst møte hoppkongen :)
SvarSlettNå skal lisja snart i seng, så da blir det syprosjekt på a mor :)
Klem
Å, tenk så moro å få møte Bjørn Einar Romøren da!!! Herlig bilde av dem:-)
SvarSlettÅ ha litt tid hjemme er ikke å forakte, jeg sender også gutta ut innimellom, så jeg får gjort litt og slappet av med bl.a. bloggen, tihi...
Ha en strålende onsdagskveld!
Klem fra størstepia
Så flotte gutter!!
SvarSlett- ja kan tenke meg det er litt godt med litt tid alene hjemme.
Ser også ut som det var koselig på skolen, alltid deilig å grille ute...
Ha en fin kveld.
Klem
Flotte bilder!
SvarSlettSå fine gutter du har. Ser ut som de har kosa seg masse på tur :o)
SvarSlettÅ, drømmehelg både for store og små høres det ut som:)
SvarSlettTusen takk for hyggelig bursdagshilsen!! Gjorde meg glad.
Sov godt:)
SåÅÅÅÅ koselig da!!
SvarSlettSkjønne de er:)
Nattinatt
KLem
Så moro:) Dette går i minneboka vet du!Koselig:)
SvarSlettJA må lese den manualen mens det er nytt og moro:)
Klemmer