Lørdag kom det en nydelig pakke i posten. (Måtte vente med å pakke den opp til kameraet kom hjem fra Hafjell....)
En av bloggene jeg er innom hver dag, Lyst på Livet (http://livs-lyst.blogspot.com/) , viste tidligere et bilde av en kjempefin klut til en liten gutt. Jeg la igjen en kommentar om at en slik skulle jeg også sydd, om jeg hadde kunne sy og hatt symaskin. Kvelden etter (og en mail etter) lå det bilde av en supersøt klut på Beate sin blogg. Hun hadde sydd en S-klut!Sofie har allerede brukt en del tid på S-kluten sin, det er mange spennende lapper som er både artige å ta på og putte i munnen. Spesielt på kvelden er den god, hun er veldig opptatt av små lapper på da hun skal sove.
Sofie har funnet sin egen måte å leke med kluten, hun legger den over ansiktet og så skal vi leke borte-tittit. Søta!
Tusen takk, Beate - du er en racer med symaskina!!
Tusen takk, Beate - du er en racer med symaskina!!



Å så nydelige bilder! For en hjerteknuser!! Smelter helt jeg! :-)
SvarSlettSå koselig at du har lagt deg som følger hos meg! jeg blir så glad! :-)
Ha en kjempefin dag videre!
Klem fra Liv!
For en fin koseklut Sofie har fått. Kjempesøt der hun ligger og koser/leker med kluten sin ! ♥
SvarSlettDette hadde kanskje vært noe for Thea også. ;)
Nå skal lillesnupp sove her, og etterpå blir det vel et lite innlegg før jeg setter i gang med andre ting.
Ha en herlig dag Lisa ! ♥
Klemmer Anette
For en herlig liten klut!!! Kluter er gull når de er på den alderen der :)
SvarSlettKlem
Åh den var fiiiiin:)
SvarSlettØnsker deg en fortsatt fin uke:)
Klemmer til DEG
SÅ gøy å få pakke i posten. Heldig*
SvarSlettSå snill Beate er da*
Det ser ut til at kluten falt i smak hos lillemor.
søtest*
God kveld videre til deg
Klem
Hihihi...ja du får minne meg på det, om jeg glemmer hele give away'en;) Skal ikke se bort ifra at den flyter bort i ammetåka;P
SvarSlettSå heldig du har vært da! Eller Sofie ♥ Kjempefin klut:) Mange snille damer her inne:)
God natt klem:)
Så flott:) Litt av en "klut"...minner meg om den minsten her hadde da han var liten....type myk gas-klut hihi. Den sutta han på og koste med når han skulle sove ved å dra den litt over deler av fjeset. Ren var den, men PEN var den ikke. Skikkelig pen den kluten der til å kalles "klut". Nydelige bilder av Sofie:)
SvarSletthehe... sånn er markus også - alt skal over ansiktet så er det kjempe morsomt når vi tar det bort :)
SvarSlettHa en fin dag! KlemE
Så heldig du var! :)
SvarSlettVille bare takke deg for koselig kommentar inne hos meg. Det setter jeg stor pris på :) Jeg er forresten ganske sikker på at du kan sette furuveggen din i kategorien "kontrast", det er jo øyet som ser ;)
Ha en herlig dag!
Heisann
SvarSlettNydelig koseklut,
skjønne farger og morsom ide ...!
Tusen takk for alltid så
hyggelige kommentarer fra deg Lisa,
Me like ♥
Ha en fin tirsdag,
solen skinner og jeg er glad ...!
klem til deg
Så heldig du var,da! En flott koseklut!
SvarSlettden var kjempefin!!! :) en prinsesse verdig!
SvarSlettha en kjempefin dag :)
klem!
Værsegod :) og selv takk!
SvarSlettSå virkelig ut som snuppa kosa seg med kluten! Så kjekt hun likte den, skjønne tuppelura :)
stor klem
For ein kjekk blogg du har! :D
SvarSlettEg har alt lagt meg til som følgar.
Vesle tulla di var heilt nydelig (og ho har visst fått seg ein nydelig koseklut). Eg gjettar at ho er omtrent liek gammel som dotter mi.
ha ein deilig kveld :)
Kluten var kjempe søt, så snilt av henne å sy en slik flott klut til din lille prinsesse!
SvarSlett