Trallalalalala, jeg har fått en award, min første som FruLisa. Jeg blir veldig glad av å få en slik oppmerksomhet. Veldig hyggelig at jeg blir likt. Vi liker å bli likt. Jeg har fått denne awarden fra Vivian med den fine bloggen det gode liv , vi har ikke "kjent" hverandre så lenge, men jeg liker bloggen hennes veldig godt, er innom henne hver gang jeg tar en bloggrunde. Dessuten er Vivian flink til å legge igjen en hilsen hos meg:-)Hun skriver iallefall om meg (må jo få med all skryten her nå....) "....oppmerksomhet til 4 bloggdamer som jeg setter stor pris på, og som har helt spesielle blogger på hver sin måte"... Lisa med bloggen FruLisa, en ganske ny blogg for meg. Dette er en velskrevet og variert blogg med mange gode historier og morsomme bilder.
Ja - jeg liker skryt og da man får en award må man sole seg i glansen! Mange jeg kunne tenke å gi den videre til, jeg har blitt "kjent" med/driver å blir kjent med mange fantastiske jenter der ute i Blogglandia. Men det er spesielt 2 jeg vil hedre med denne awarden:
♥ Ann-Christin med Det hvite hjerte : Har fulgt denne fine bloggen lenge, alltid lekre bilder og positive ord. Enten viser hun hyggelige stunder fra hverdagen eller fine ting jeg virkelig ønsker meg. Ann-Christin har nese for fine detaljer.
♥ Anette med Hvit Romantikk . Ikke lenge siden jeg oppdaget denne 5-barns mora som har energi og overskudd til å blogge! Liker bloggen hennes veldig godt.
Jeg har fått veldig god konatkt med begge to og de legger alltid igjen gode ord på bloggen min og DET setter jeg stor pris på. Glad jeg har funnet bloggene deres ♥
♥♥♥
♥♥♥ Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger jeg fikk på innlegget mitt i går ♥♥♥

Åh, tusen tusen takk ...!
SvarSlettSå hyggelig, det var så rørende skrevet og jeg ble så GLAD ♥
Jeg er innom deg hver dag også og føler at vi to har noe spesielt,
veldig gøy når man finner nye herlige venninne bekjentskaper på
denne måten og jeg elsker bloggen din ...!
Igjen tusen takk ♥
Ha en fin kveld,
her blir det Himmelblå & en varm kopp te ... herlig ...!
Klem til Deg
♥
Så snill du er Lisa, tusen hjertelig takk ! ♥ Nå ble jeg glad ! :)
SvarSlettJeg setter utrolig stor pris på de ordene du legger igjen hos meg, og er veldig glad for å ha funnet deg her inne ! ♥ Syntes det er så koselig å lese innleggene dine. Du skriver så bra og har alltid flotte bilder ! ♥
I dag har vi vært på lang trilletur i det fine været, og Thea har sovet godt i vognen sin. Vi har hatt en ordentlig deilig dag ! ♥
Jeg skal prøve å få lagt ut awarden i morgen, har vært så heldig å få et par andre også som jeg enda ikke har lagt ut. Uff, er litt treg noen ganger ! ;)
Håper dere har hatt en herlig dag også ! ♥ Nå skal Theamor legge seg.
Klemmer Anette
fin award! den fortjener du ;)
SvarSlettKlemE (med noen rundere albuer trygt hjemme i sofaen)
Gratulerer så mye med den flotte awarden!
SvarSlettKlem
Gratulerer med award! jeg fikk også en slik, og hadde tenkt å gi den videre til deg.. .men da kan du få en senere i stedet.
SvarSlettAngående linse så har jeg Tamron 28-75 mm, samt en portrettlinse 50mm 1.8. Ja, det er dyrt med linser. Jeg fikk den kjøpt i USA, nesten halv pris.
Ha en fin kveld videre!
Klemmer
Å, gratulerer så mye med award!!
SvarSlettMen jeg er jammen ikke overrasket, for kosligere jente med flott blogg skal man lete lenge etter! Så her fikk du enda mer skryt! :-))
Kos deg videre på søndagskvelden!
Klem!
Åhhh, så gøy!! Det fortjener du virkelig Lisa :) Håper du har en fin kveld!!
SvarSlettKlem
Gratulerer så masse med awarden, den var fortjent!!!!
SvarSlettKlem
Gratulerer med award til deg!!!
SvarSlettOg tusen takk for at du husker meg tross alt blogge-surret jeg styrer med for tiden. Kommer til å savne headingen min jeg også. Men den er litt "vinter-preget", så var kanskje på tide med en forandring uansett. Grubler veldig på hvilket navn jeg skal velge,og hvordan headingen skal se ut ja. sukk...
Ha en fin uke da du!
klem fra meg
Hei vennen:)
SvarSlettHihihi...nei fru lilla satt i sofaen ho...det er enda limflekker der rumpa hennes satt fast;)
Grattis med award, den var kjempefin:D
Sterkt å lese om tulla di under her. Det må ha vært tøft! Jeg gråter jo bare hun hikker litt mye:S Men godt å høre at alt har gått så bra:) De er sterkere enn vi tror disse små kroppene:)
Hun er bare helskjønn da, helt herlig:):)
Håper du får en strålende ny uke:)
Klem Lise
Søta ♥
SvarSlettTakk for hyggelig kommentar ...!
Begynte å smile litt nå,
du kjenner meg nå ja, så ca
en gang i uken kommer det middag
jeg er glad i mat ha ha ...!
Ikveld er det TV kveld ja
ikke rekker man å få med alt
man har lyst å se heller så her må
det jukses litt ...
Ha en fin kveld vennen ♥ klem ♥
Gratulerer med velfortjent award! Skryt er alltid hyggelig, så du får få litt fra meg : du har en flott blogg, og er veldig flink til å legge igjen hyggelige kommentarer! Ha en flott kveld!
SvarSlett