Nydelig!Ha en god dag dere.Klem V
Herlig!
Nydelig.
For et herlig bilde av barna ! ♥Ønsker deg en fin dag ! ♥Klemmer Anette :)
For en koselig blogg du har :) Blir så glad når jeg finner nye fine blogger - så takkskalduha ;)Rørende historie om den lille jenta di under her, godt det gikk bra! Ha en fin dag :)Line
Kjempe fint♥Ha en fin dag!
Så herlig!!! Ha en strålende dag:)Klemmer
Herlig!!ha en god dag :)klem fra Anne Grete med fortsatt syk jente...
Bildene i de to siste innleggene er bare utrolig herlige. Ja kontakten er der så absolutt! Kanskje du rett og slett burde bli med på ukens tema som er kosestund inne hos fotoverden Bildene dine passer perfekt til temaet syntes jeg.Klem
Så skjønne, kontakten kommer godt frem.. herlig bilde :)
Så søtt bilde! Bra skrevet også, selv om bildet er uklart, er kontakten klar. ;) Fin blogg!
så skjønne altså! Hærlige småtasser!Klem
For et skjønt bilde!♥ Søskenkjærlighet er vakkert.KLem
Rørende!!!!
Nydelig ... ♥Ha en fin kveld,her blir det snartTangerudbakken ...!Håper formen til gjengen hos deg er bedre ...!klem
nydelig bilde!!! :O) de er supersøte! Tusen takk for koselig award!!! jeg har nesten ikke blogga den siste tiden :) men, kommer sterkere tilbake!ha en kjempefin kveld! snart helg - deilig!!! :O)LisaKlem!
♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥
Nydelig!
SvarSlettHa en god dag dere.
Klem V
Herlig!
SvarSlettNydelig.
SvarSlettFor et herlig bilde av barna ! ♥
SvarSlettØnsker deg en fin dag ! ♥
Klemmer Anette :)
For en koselig blogg du har :) Blir så glad når jeg finner nye fine blogger - så takkskalduha ;)
SvarSlettRørende historie om den lille jenta di under her, godt det gikk bra!
Ha en fin dag :)
Line
Kjempe fint♥
SvarSlettHa en fin dag!
Så herlig!!!
SvarSlettHa en strålende dag:)
Klemmer
Herlig!!
SvarSlettha en god dag :)
klem fra Anne Grete med fortsatt syk jente...
Bildene i de to siste innleggene er bare utrolig herlige. Ja kontakten er der så absolutt!
SvarSlettKanskje du rett og slett burde bli med på ukens tema som er kosestund inne hos
fotoverden
Bildene dine passer perfekt til temaet syntes jeg.
Klem
Så skjønne, kontakten kommer godt frem.. herlig bilde :)
SvarSlettSå søtt bilde! Bra skrevet også, selv om bildet er uklart, er kontakten klar. ;) Fin blogg!
SvarSlettså skjønne altså! Hærlige småtasser!
SvarSlettKlem
For et skjønt bilde!♥ Søskenkjærlighet er vakkert.
SvarSlettKLem
Rørende!!!!
SvarSlettNydelig ... ♥
SvarSlettHa en fin kveld,
her blir det snart
Tangerudbakken ...!
Håper formen til gjengen
hos deg er bedre ...!
klem
nydelig bilde!!! :O) de er supersøte!
SvarSlettTusen takk for koselig award!!! jeg har nesten ikke blogga den siste tiden :) men, kommer sterkere tilbake!
ha en kjempefin kveld! snart helg - deilig!!! :O)
LisaKlem!