11. mars 2010

It is love....

...ekte søskenkjærlighet

Bildet er litt uklart, men kontakten er klar!

16 kommentarer:

  1. Nydelig!

    Ha en god dag dere.
    Klem V

    SvarSlett
  2. For et herlig bilde av barna ! ♥

    Ønsker deg en fin dag ! ♥

    Klemmer Anette :)

    SvarSlett
  3. For en koselig blogg du har :) Blir så glad når jeg finner nye fine blogger - så takkskalduha ;)

    Rørende historie om den lille jenta di under her, godt det gikk bra!

    Ha en fin dag :)

    Line

    SvarSlett
  4. Kjempe fint♥

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Så herlig!!!

    Ha en strålende dag:)

    Klemmer

    SvarSlett
  6. Herlig!!

    ha en god dag :)

    klem fra Anne Grete med fortsatt syk jente...

    SvarSlett
  7. Bildene i de to siste innleggene er bare utrolig herlige. Ja kontakten er der så absolutt!

    Kanskje du rett og slett burde bli med på ukens tema som er kosestund inne hos

    fotoverden


    Bildene dine passer perfekt til temaet syntes jeg.

    Klem

    SvarSlett
  8. Så skjønne, kontakten kommer godt frem.. herlig bilde :)

    SvarSlett
  9. Så søtt bilde! Bra skrevet også, selv om bildet er uklart, er kontakten klar. ;) Fin blogg!

    SvarSlett
  10. så skjønne altså! Hærlige småtasser!

    Klem

    SvarSlett
  11. For et skjønt bilde!♥ Søskenkjærlighet er vakkert.

    KLem

    SvarSlett
  12. Nydelig ... ♥

    Ha en fin kveld,
    her blir det snart
    Tangerudbakken ...!

    Håper formen til gjengen
    hos deg er bedre ...!

    klem

    SvarSlett
  13. nydelig bilde!!! :O) de er supersøte!

    Tusen takk for koselig award!!! jeg har nesten ikke blogga den siste tiden :) men, kommer sterkere tilbake!

    ha en kjempefin kveld! snart helg - deilig!!! :O)

    LisaKlem!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥