Litt vår i heimen, hvite perleblomster fra Ikea. De er virkelig vårlige og fine der de står i vinduskarmen. Er klar over at det er ei god stund igjen til våren er her. Ute snør det fremdeles, det ser i grunnen ikke ut til å stoppe heller. Det er ikke så mye vår ellers i heimen, ting står i grunnen akkurat som det har stått siden nyttår. Vi får vente med de store fornyelsene til våren virkelig her her, eller kanskje aller helst bør alt vente til vi er på Lunheim.
Jeg konstanterer at telleren på FruLisa vil bikke 40 000 i løpet av det neste døgnet - og det er slettes ikke dårlig. Fornøyd jeg. Det er alltid stas å se at folk er innom bloggen. Veldig stas med alle kommentarene etter gårdagens "hverdagslige" innlegg. Jeg får faktisk veldig mange kommentarer når jeg har slike innlegg. Jeg tror folk liker å lese at hverdag er hverdag. Det er godt å lese at andre opplever kaos og stress også. Det er godt å lese at det ikke er hjemmelaget middag fra scratch, nybakte boller, grønnsaksspisende barn som perler i kor. Hverdager er slitsomme, men hverdager er aller best. Lørdagskvelder er heller ikke å forakte♥
Ha en fin fin helg videre ♥♥


Jeg tror også folk liker det. Ja er ikke bare man selv som stresser alltid.. Lett å tro det ;)
SvarSlettÅja da er det herlig å kunne lese at andre også må ha lettvinte middager en gang i "blandt".. hehehhe
Fine bilder. Ha en fin fin helg du også =)
nydelige perleblomster
SvarSlettde fant jeg ikke da jeg
var på ikea i ettermiddag ...!
jeg kjøpte iallefall med 4 orkideer som
var planen og selvfølgelig mye annet stæsj også ...! typisk ...!
fin kveld til deg, klem ♥
Hei.
SvarSlettSå fine perleblomster. De gir automatisk vårfølelse. Men den snøen er et annet kapittel. En mann sa til meg i går at mars og april skulle bli varme, hva nå enn det betyr.
Blir dere snart klare for Lunheim? Mye å gjøre, tenker jeg.
Klem Mona C
Hei hei:)
SvarSlettGodt å høre at det er kaos i heimen til andre også! Her kan jeg ikke åpne døra til tider om det kommer uventet besøk...misunner de som klarer å ha det rent og ryddig hele tida:P MEN er det noen som klarer det....hehe..
deilig med hverdagsinnlegg hvertfall:) og kjempefint med hvite perleblomster:)
Håper søndagen blir fin...kanskje med fisk?
Klemmer
Hverdager er jo faktisk ganske så ålreite, ja:)
SvarSlettI love the little white hyacinths!
SvarSlettYour decoration looks very beautiful!
Have a nice sunday,
Hugs,
Yvonne
Du vet, felles skjebne, felles trøst ;-)
SvarSlettGod søndag, Lisa!
skjønne perleblomster♥
SvarSlettha en fin kveld
klem Tove
Åh, fine vårblomster hos dere fru Lisa:) Det gjør at ventetiden blir litt kortere. Vi venter vel på våren alle som en nå, gjør vi ikke;)
SvarSlettFin kveld til deg,
Klem Janne
Fiiine perleblomster :)
SvarSlettTakk for kommentar på stylingen min, er fornøyd :D
Klem
Så koselig å komme å lese hos deg igjen. Her er hverdagen også fryktelig hektisk, og ting går ikke alltid som planlagt. Tror nok vi lesere synes det er godt å høre at dere bloggere som alltid synes å ha alt på stell er som oss andre og.
SvarSlettSom vanlig masse flotte bilder hos deg, og perleblomstene var jo bare skjønne!!
Godt å ghøre at du er på vei ut av bloggtørken, du inspirerer og gleder:-)
Maritklem