18. februar 2011
Fin eftasstund med kamera og finally ferdig middag!
Av og til forsøker jeg å drøye på jobb slik at jeg kanskje kommer hjem til dekket bord... Dessuten er det godt å sitte på kontoret da det er helt stille og nesten alle har pakket snippsekken sin og dratt hjem. I dag hadde jeg masse å gjøre og Husbonden var klar for hentetjeneste. Jeg fikk gjort et godt stykke arbeid og var sikker på at NÅ var bordet straks dekket og Fruen kunne vende nesa hjem.
Men - hva ser jeg da jeg kommer kjørende på E6? Jo, der ved en utkjøringen står det en skraphaug av en BMW lastet med 3 barn & en Husbonde. Jeg vurderte virkelig å bremse ned og slippe dem utpå veien slik at de iallefall skulle komme før meg hjem...
Kjempefint lys da jeg kom hjem, så hentet fotoapparatet som har ligget brakk i nesten 14 dager. Guttene ville være ute, så det ble mange fluer i en smekk: Fotografering, gutter ute & Husbonde inne som stelte i stand middag = najs. Helt utrolig godt å komme hjem kl 1630 og mulighet for å gå ut for å ta bilder! Det nærmer seg vår. Forresten ikke mye som minner om vår ute, utenom lysere dager - snøen laver ned.
På turen mente Simen at jeg måtte være med å gå snarveien - den var nemlig mye kjappere enn den vanlige veien. Jeg syntes kanskje at det ikke var helt sant i og med at snarveien virkelig ble til mens han gikk....i djupsnøen....på et jorde. Men gutten ser muligheter og er optimist og det er gode egenskaper.
Nå er sekker, bagger, adgangskort og annet "hverdags-stæsj" ryddet bort, heimen er ryddet til nullpunktet, ungene sover søtt i sengene sine og vi er virkelig klare for Gullrekka og fredagsmys. Helga ellers blir hektisk med Lunheims-jobbing, partysmarty, utedag med skolen og familiemiddag ♥
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)






Så flotte bilder:)
SvarSlettHa en flott helg:)
W
Hei.
SvarSlettDette er virkelig et vakkert vinterlandskap. Det er sånn vinteren skal være.
Håper det smakte med mat ála husbond.
Klem Mona C
Nydelige bilder! Vinteren ER jo faktisk ganske fin. Herlig liten gutt også.♥
SvarSlettGodt å se deg igjen kjære Lisa. Håper du får en fin helg.
Klemmer fra Hanne Mette
Flotte, stemningsfulle bilder.
SvarSlettSkulle vært flinkere til å benytte seg av lengre dager til fotografering ute, i "blå-timen"!
Ønsler deg og dine en strålende helg.
Klem Milla
Smart å drøye litt iblant snuppa;)
SvarSlettHåper maten var god;)
Nydelige vinterbilder:) Ta det med ro, den blogglysten går opp og ned, er innom deg uansett:)
God helg klem
Saa mye snö! Her er 10 cm og det er mye for siddisene. Lo godt av bilen du mötte paa veien hjem altsaa!
SvarSlettNydelige bilder og en herlig stemning!!
SvarSlettGod helg til deg.
Goklem Marie :)
Bra baby - nå er du igang igjen. Ikke stress, men ikke tvil på at bloggen er interessant. Hva skulle jeg tenkt da? Må jo ha verdens smaleste og kleineste tema-blogg. Kjør på, og hvis du faktisk går tom for ting å skrive fra den (hardt å innrømme, men mye vakrere sted enn Oslo) bygden din, ja, da har dere brukt opp landliv-kvoten og får se å pelle dere tilbake til Oslobygda igjen. Gi oss blå himmel, glade/trøtte/sure/sta barn, stygge biler og en ku eller sau i ny og ne. Vi vil ha FruLisa!!
SvarSlettNydelige bilder:) Kjekt å drøye litt på jobb når det ender slik som dette:)
SvarSlettØnsker deg en flott dag i dag!
klem fra thea
Kjempefine bilder :) og endelig er du tilbake!! Koser meg med å lese bloggen din:) Ha en strålende dag! Hilsen Flower girl :)
SvarSlett