19. februar 2011

Gode ord varmer ♥

Jeg har jo som kjent hatt en liten bloggsprerre i det siste, jeg kjenner den er i ferd med å slippe. Jeg har en god venninne som bor i Oslo, vi ble kjent via barnehagen hvor guttene våre gikk i, hun har fremdeles gutta sine der, mens vi tok bedriften vår og flagget ut til bygda. En lang stund maset jeg på henne fordi jeg mente hun burde begynne å bloggen. Saken var nemlig den at hun hadde de beste statusene på Facebook som helt klart egnet seg som innlegg i en blogg. Plutselig en dag ser jeg at hun har opprettet en blogg: 3barn, 2 hjul og 1 mål.... Min gode venninne har nemlig satt seg som må å sykle Birken! Siv er utrolig flink til å skrive og det er til og med morsomt å lese om "dagens treningsøkt". Anbefaler alle til å ta en tur innom By-kua;-)

 Kjekt med en Storebror som tar opp lillesøster - huset var stille til kl 0830...

Uansett - det som får meg til å skrive om henne i dag er denne fantastiske kommentaren  som hun hadde lagt igjen hos meg:

Bra baby - nå er du igang igjen. Ikke stress, men ikke tvil på at bloggen er interessant. Hva skulle jeg tenkt da? Må jo ha verdens smaleste og kleineste tema-blogg. Kjør på, og hvis du faktisk går tom for ting å skrive fra den (hardt å innrømme, men mye vakrere sted enn Oslo) bygden din, ja, da har dere brukt opp landliv-kvoten og får se å pelle dere tilbake til Oslobygda igjen. Gi oss blå himmel, glade/trøtte/sure/sta barn, stygge biler og en ku eller sau i ny og ne. Vi vil ha FruLisa!! 

Slike kommentarer blir jeg oppriktig glad av, sammen med de andre "koselig at du er tilbake, har savnet deg, endelig er du her igjen..." - jeg blir så glad for at noen har savnet innleggene mine. Innleggene som bare handler om hverdag og fjas. Innleggene hvor jeg får skrevet fra meg alle ordene som til tider tydeligvis svirrer rundt i hodet.


Nydelig vær i dag, vi har allerede vært ute en tur. Nå er det DS i kosekroken som gjelder for gutta. Jeg har fått bakt brød og vasket klær og altså vært ute.Husbonden er på Lunheim. Kanskje jeg rekker innom huset i løpet av helga.  Nå er det straks tid for å klargjøre 3 små som skal på overnattingsbesøk slik at Fruen og Husbonden kan gå på fest.

God lørdag & Takk for alle gode kommentarer ♥

9 kommentarer:

  1. Bloggesperrene kommer og går... Tror vi alle har kjent på det. I en hektisk hverdag er det mye en supermams skal klare, og det virker som du har henda fulle ;) Blogg når du har lyst du :) jeg leser og gleder meg over bloggen din iallfall. Den er så koslig og har så god stemning!

    Jeg har fått ut noen innlegg i det siste, men har vært megadårlig på kommentering.

    Goood helge-klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Koselig at du blogger igjen Lisa :) Men det er jo viktig å blogge når man selv har lyst . Så koselig bildet av barna dine i sofaen , ekte søskenkjærlighet :) Kos deg masse på fest !! Ser under her at du har gnagsår, usj ! Det er vondt . Håper du er bra nå da når finskoene kommer på ( Compid er tingen ) ;)

    Klemmmer fra Janne :)

    SvarSlett
  3. Nå ble jeg bare stum…og det er jo ikke så ofte. Og litt flau, men mest stolt! Herlig at det hjelper - det finnes nesten ikke noe verre enn å lure på om noen bryr seg, Men det gjør vi! Og så håper jeg husbondene overlever kommentaren om stygge biler, men antar jeg er tilgitt da jeg kjører rundt i samme doning….. Stor klem

    SvarSlett
  4. Men vennen, bloggen din er jo superfin, morsom, variert og proppa med herlige bilder og hverdagsglimt!! Helt topp!! Har vært dårlig med kommentering på meg også siste tiden, har så vidt hatt energi til meg selv... Prøve iherdig å kommentere tilbake til de som er trofaste mot meg, ellers svært dårlig. Har tenkt mye på det samme selv, om hverdagen min er spennende nok for andre? Jeg blogger jo sjelden om interiør og tips og triks, bare viser bilder fra dagene. Selv er jeg mest opptatt av bilder i bloggene, så jeg synes det er supert med dine bilder fra tur etc. HÅPER du kommer tilbake for fullt snat, og det samme med meg.... Tror faktisk det å være i 100% jobb setter en sperre for det meste.

    Nå skal jeg rydde litt mens gullet ser mikke mus, så skal jeg sy når han er i seng. Ny symaskin, love it!!!

    STOR GOD KLEM fra meg

    SvarSlett
  5. PS: skjønt bilde av de herlige barna dine:-)

    SvarSlett
  6. Koselige kommentarer varmer godt. Gleder meg til du er tilbake for fullt! Du skriver så fint. Klem fra Kine.

    SvarSlett
  7. Kjære deg, så flink du er til å sette ord på hvordan du opplever denne bloggesperren. Tror det er lurt av deg. Å reflektere litt. Man må kjenne på hva det var man ville med bloggingen innimellom. Kanskje ta et skritt tilbake for å finne frem til motivasjonen igjen.

    Vi er mange som har stor glede av bloggen din! Du skriver kjempebra, og tar vanvittig fine bilder.

    Selv har jeg vært litt fraværende i bloggesfæren de siste dagene. Har over 50 uleste innlegg i RSS-feeden min, og har derfor ikke fått med meg de siste innleggene dine. Før nå. Og jeg vil bare si: fortsett å blogge! Fortsett å dele! Bloggen din er kjempefin :-)

    SvarSlett
  8. Hiver meg på her jeg også, ja Lisa vi har savnet deg:) Jeg smiler og ler hver gang jeg leser innleggene dine, de kommer rett fra levra rett og slett.

    Kos deg videre og du ikke stress med bloggingen. Vi er her når du er tilbake også.

    KLem Janne

    SvarSlett
  9. Kloke ord fra venninna di. Husk, blogging er en overskuddsgreie. Kos deg med det som passer deg.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥