Ute begynner det å bli skikkelig kaldt igjen, nærmere 20 nå. Husbonden skal hente ordentlig ved til oss i morgen, det holder ikke i lengden med "rivningsved fra Lunheim", den brenner overraskende godt i starten og så blir det liksom ikke noe mer. Kan det ha noe med x antall lag maling å gjøre? Bære ved er jo en del av juleforbredelsene man må gjøre før man kan sette seg på krakken å kikke etter julestjerna. Både vasking og julenek gjenstår om noen lurte. Varmen må på i kjelleren også, ingen planer om å være vannløs i morgen..igjen.
I går ble pepperkakene pyntet, jeg lagde mandelknekk og juletrøffel med kanel. Så det er stadig forbredelser til jul. Da var pakkepausen over og jeg må skride til verket igjen. Jeg må bli ferdig i kveld da dette er en kjedelig jobb å ta igjen i morgen.
Juleklem fra Lisa



Kjenner meg igjen i det med pakkingen, angrer litt hvert år på at jeg ikke lot butikken pakke inn, men så synes jeg det er hyggelig å sette litt eget preg på gavene da....jeg og mannen er akkuratt ferdig med pakkeøkten vi og, vondt i knærne, for synes det er greit å pakke på gulvet, bare å "rulle den ut";-). Her ble årets pakker røde med hvite prikker og egenproduserte lapper i Tilda stil. Heldige er de som får de fantastisk fint pakkede gavene deres:-).
SvarSlettImponert over all bakingen din jeg! Her blir det bare fire slag, og julekonfekten tror jeg vi kjøper. Fjorårets egenproduksjon ble en heller mislykket affære....
God kveld, er vel i gang med marsipanen nå;-). Maritklem
Fine pakker og pakkelapper. :) Her går det i gråpapir i år - jeg vil helst pakke selv jeg også! ;)
SvarSlettVi har litt rivningsved her også, brenner godt og så *POFF*. Hahahaha!
Håper dere får herlige dager mot jul ♥
Kjempefine pakkelapper! Veldig koselig med hjemmelagde!:)
SvarSlettHåper du får en fin dag idag!
klem
kjempefine :) pakkelappene lignet på de jeg laga i fjor faktisk! i år har jeg ikke hatt tid :) eller rota meg til det! :O)
SvarSlettflotte gaver iallefall ♥
kos deg i førjulstida!
juleklem!
Flott innpakning. Og merkelappene var super søte.
SvarSlettØnsker deg en god jul.
Hurra for jubileet vårt! ;) I dag har vi faktisk spist ostesmørbrød à la Lisa. *mett*
SvarSlett