25. desember 2010

God jul

Årets julekort fra familien Lunheim:


Håper alle har en fin jul og hadde en hyggelig kveld i går. Vellykket og kaoselig kveld her sammen med bestemor, bestefar og tante Ane. Gutta var elektriske i hele går og var nokså utladet da de la seg. Innedag i heimen hvor det pusles med julegavene og ryddes litt. Ute er det minus 23 (i natt var det 27), så ikke mye som tyder på at vi går ut selv om det er flott vintervær.

Ha en fin Juledag

12 kommentarer:

  1. God jul til deg Fru Lisa!regner med dere hadde en aktiv julekveld også ja;o)
    kos dere i dag.det er kaldt her også,men på langt nær som hos dere.vi skal ha fam selskap i dag,så jeg må rydde litt.blir utrolig mange pakker med stor familie på begge sider.
    klem kjersti

    SvarSlett
  2. God jul! Høres ut som dere hadde en fin feiring i går :-)
    Klem fra Kine.

    SvarSlett
  3. Vi pusler også med julegavene mens vi spiser snop og noen har visst fortsatt pysjen på....Deilig! Ha en fortsatt fin jul!

    SvarSlett
  4. GOD JUL, vennen!!!!! Så utrolig koselig bilde av dere:-)
    Håper julekvelden var fin og at du fikk masse fint til Lunheim! Her ble det i overkant med gaver, til tross for at søster sin familie ikke var her. Gleder meg til Fåvangtur, men regner med det er like kaldt der som hos dere...
    KOS dere idag da, vi slapper av!!

    God klem fra meg

    SvarSlett
  5. Koselig bilde :D


    Her er det også kaldt i dag - innedag er stas! :D

    SvarSlett
  6. Fineste familien!♥

    Godt å høre at dagen levde opp til forventningene for både små og store. KAOSLIG var det aller beste ordet jeg har hørt på veldig veldig lenge. Rett og slett helt perfekt beskrivelse på julaften vår også.
    3 Sukkerhøye og overspente unger. Puh... Særlig 4 åringen var helt elektrisk. Litt slitsomt, men heldigvis mest moro.
    I dag ligger vi rett ut i sofaen hele gjengen. Skikkelig dagen derpå i Huseby heimen.

    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  7. Nydelig julekort Lisa! Riktig god jul til deg og dine :)) Klem Jackie

    SvarSlett
  8. God jul! Kjempeflott bilde :-)

    SvarSlett
  9. Så fint bilde det var av en flott familie:):)

    Håper dere kosa dere masse igår, og at alle fikk sine ønsker oppfylt:)

    Her slapper vi av med syk tulle.

    Stor klem

    SvarSlett
  10. For et herlig bilde av dere!!:-)
    Håper dere koser dere masse i jula!
    Stor klem fra størstepia

    SvarSlett
  11. Fiiine familien <3 God jul til deg og dine :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥