Årets julekort fra familien Lunheim:
Håper alle har en fin jul og hadde en hyggelig kveld i går. Vellykket og kaoselig kveld her sammen med bestemor, bestefar og tante Ane. Gutta var elektriske i hele går og var nokså utladet da de la seg. Innedag i heimen hvor det pusles med julegavene og ryddes litt. Ute er det minus 23 (i natt var det 27), så ikke mye som tyder på at vi går ut selv om det er flott vintervær.
♥ Ha en fin Juledag ♥

God Jul :-))
SvarSlettGod jul til deg Fru Lisa!regner med dere hadde en aktiv julekveld også ja;o)
SvarSlettkos dere i dag.det er kaldt her også,men på langt nær som hos dere.vi skal ha fam selskap i dag,så jeg må rydde litt.blir utrolig mange pakker med stor familie på begge sider.
klem kjersti
God jul! Høres ut som dere hadde en fin feiring i går :-)
SvarSlettKlem fra Kine.
Vi pusler også med julegavene mens vi spiser snop og noen har visst fortsatt pysjen på....Deilig! Ha en fortsatt fin jul!
SvarSlettGOD JUL, vennen!!!!! Så utrolig koselig bilde av dere:-)
SvarSlettHåper julekvelden var fin og at du fikk masse fint til Lunheim! Her ble det i overkant med gaver, til tross for at søster sin familie ikke var her. Gleder meg til Fåvangtur, men regner med det er like kaldt der som hos dere...
KOS dere idag da, vi slapper av!!
God klem fra meg
Koselig bilde :D
SvarSlettHer er det også kaldt i dag - innedag er stas! :D
Fineste familien!♥
SvarSlettGodt å høre at dagen levde opp til forventningene for både små og store. KAOSLIG var det aller beste ordet jeg har hørt på veldig veldig lenge. Rett og slett helt perfekt beskrivelse på julaften vår også.
3 Sukkerhøye og overspente unger. Puh... Særlig 4 åringen var helt elektrisk. Litt slitsomt, men heldigvis mest moro.
I dag ligger vi rett ut i sofaen hele gjengen. Skikkelig dagen derpå i Huseby heimen.
Klem fra Hanne Mette
Nydelig julekort Lisa! Riktig god jul til deg og dine :)) Klem Jackie
SvarSlettGod jul! Kjempeflott bilde :-)
SvarSlettSå fint bilde det var av en flott familie:):)
SvarSlettHåper dere kosa dere masse igår, og at alle fikk sine ønsker oppfylt:)
Her slapper vi av med syk tulle.
Stor klem
For et herlig bilde av dere!!:-)
SvarSlettHåper dere koser dere masse i jula!
Stor klem fra størstepia
Fiiine familien <3 God jul til deg og dine :)
SvarSlett