Innvendig er snekkeren i god gang med å rette opp både vegger og tak. Det er ikke akkurat beint noen plass, så han har litt av en jobb! Jeg hadde antageligvis gitt meg etter 5 minutter! Som dere ser på bilde under varrierer det MYE på hvor mye som må rettes opp. Bildene er tatt av en og samme bjelke. På den ene siden er en bordbit på kanksje 12 cm, på midten ingenting og på andre sida kanskje 6-7 cm. På noen av bjelkene måtte han til å med høvle ned lekten (heter det egentlig det?!?).
Arbeidet med å innhente anbud fra elektrikker er i gang, Husbonden styrer den biten. Jeg styrer daglig drift i heimen og han prosjekt Lunheim. Blir nok andre boller når vi skal snakke interiør!Ha en fin tirsdag!
Meld deg på give awayen min, om du ikke allerede har gjort det...

Hei.
SvarSlettBlir sikkert kjempefint når dere blir ferdig, men misunner dere ikke oppussingsperioden. Husker godt hvordan det var her og vi skiftet bare vinduer og utvendig panel. Og heldigvis stua som hadde okergule vegger med prikkmønster. Huff... Godt det glade 90-tall er tilbakelagt.
Ha en fin dag.
KLEM
Så flinke dere er! Det kommer til å bli kjempefint!
SvarSlettHa en god dag! :)
Dere har kanskje prøvd det allerede, men det finnes noe som heter www.mittanbud.no som egner seg fint for anbudsinnhenting:-)
SvarSlettJeg har et bilde i hodet av Lunheim ferdig, tror det blir veldig flott ! ♥ Gleder meg til å se framgangen. :)Helt sikkert greit å si høvle ned, hihi...
SvarSlettSøte lille snuppa di under her ! ♥
Du Lisa, jeg har lyst til å legge giveways osv på egen side slik du har gjort. Hvordan gjør jeg det ? Sikkert enkelt, men er litt usikker. Er det "Sider" som er riktig gadget ?
Ønsker deg en nydelig tirsdag vennen ! ♥
God klem :)
Så flinke dere er!!!! koselige benker.
SvarSlettDette blir bra. Følger spent med videre.
Ha en herlig dag, vennen. Klem
gøy med prosjekt!!
SvarSlettdet var emmas turndrakt ja..hihi
klem
Drister meg til et innlegg i kaffipausen min på jobb her ;) hysj, ikke si det til noen!!
SvarSlettDamen her la seg nemlig halv 9 i går kveld, så det ble ingen fritidsaktiviteter/hobby/div tid i går kveld. Hardt å begynne på jobb igjen :) hihi...
Ser dere styrer og steller!!! Tenk når den tiden kommer da du får boltre deg i interiør-planer/dandering!! Tenker du gleder deg mye til det. Loftet med oss går frykelig treigt om dagen. Mannen er en smule lei og demotivert. Men i går ble rommet til lisjå ferdig tapetsert. "Bare" maling av tapet, gulv og listing igjen, så får begge barna flytte på rommene sine igjen. DA skal jeg kose meg med dilling!!!
Ha en fin dag da Lisa! Jeg har pasienter som venter på meg ;);) *løpe*
Hellu!
SvarSlettHerregud for et vakkert nurk hun lisjetausa di er!! DE flotte blå øynene da.. kan tenke meg hun sjarmerer det meste på sin vei!
Og huset... Æsj, jeg er så misunnelig vet du.. (vet at man jo ikke skal missunnne folk ting da men..) Det blir så fint!
Og som jeg gleder meg til å se når du skal innrede!
Ha en fin kveld, snuppa
KLEM
Dette blir SÅ gøy å følge med på! :))) Moro med gammelt hus ja, vi hadde 2 cm forskjell på 1 meter på gulvet i gangen. Herlig!
SvarSlettKoser meg på soafen i kveld, ikke det minste sliten. Hurra for at Pilaes ble avlyst. Hahaha.
Heia!kjekt når ting skjer:D
SvarSlettSommerhus-drømmen min gikk i knas da vi fjernet tapeten for å få frem de fiine tømmerveggene.veggene var riktignok fine,men VÅTE og deler av veggen var rotten.jaja,slik går det når det ikke blir vedlikeholdt.
Vi må bare rive huset,og om alle blir med bygger i en hytte på tomta.
Ser at tuppa di har blitt meir aktiv også.hihi.No er det slutt på freden.vi har ikke kjøkkenstoler,pynt på bordet og alle spisestuestolene er knytt fast i bordet.hehe.Kjekt at du skriv til ben.Han blir såå stolt;o)
kleem k
Å så spennende dette er da! Kjenner jeg er misunnelig på dere! Blir sikkert superfint !!
SvarSlettHa en strålende fin tv-kveld!
KlemmePå!