I dag er Sofie 9 måneder - hei, hvor tiden flyr.....
Dagen etter Sofie var født hadde jeg besøk av to venninner på Ullevål. Sofie var ikke lagt inn på nyfødt ennå, så vi satt nede ved resturanten på Pasienthotellet. *Mimre, mimre* I barselgave av den ene venninnen min fikk Sofie et kjempesøtt antrekk fra Mexx i strørrelse 74. Jeg husker jeg tenkte (og sa ) - Sofie går sikkert da hun passer denne kjolen! Den virket bare så utfattelig stor og hun så veldig lita.
Men - se her
Dagen etter Sofie var født hadde jeg besøk av to venninner på Ullevål. Sofie var ikke lagt inn på nyfødt ennå, så vi satt nede ved resturanten på Pasienthotellet. *Mimre, mimre* I barselgave av den ene venninnen min fikk Sofie et kjempesøtt antrekk fra Mexx i strørrelse 74. Jeg husker jeg tenkte (og sa ) - Sofie går sikkert da hun passer denne kjolen! Den virket bare så utfattelig stor og hun så veldig lita.
Men - se her
Kjole & tights passer perfekt til Frøken S. På bildet ligger hun ved siden av sparkebuksa fra Nøstebarn i strørrelse 44. Nøstebarnbuksa kjøpte vi da hun var ca 14 dager gammel.. Nå er den bare så bittebitte liten.. Sofie er nokså målrettet på bildene, hun skal nemlig TA kameratet.
Ha en kjempefin søndag - snart er ferien over - så nyt dagen!


Graatt og rosa er saa fint paa fine piker!
SvarSlettGrattis med overstaatt forresten:)
Herlige bilder! :)
SvarSlettOg flott sett!
Mamma kjøpte bukse til Hedda da hun var helt baby, og fant den frem forrige måned. "Denne er vel for liten den nå...?".
"Eh...mamma...den er str. 5 år!"
*ler*
Min mor synes den så så liten ut, så den ble med hjem. Jaja, da vet vi at vi har olabukse sommeren om 3 år da. ;) *fnise*
Håper dere får en FLOTT dag!
Klem, V. :)
SV: Da jeg ventet Hedda fikk jeg råd om å kjøpe sommerklær str 62. Hun var jo ventet 19. juni og sommeren kommer som kjent ikke før i august. Og barn vokser jo så fort ut av 50/56....
SvarSlettJeg kjøpte og vasket str 62 jeg...
Vel, str 62 passet i oktober, fordi Heddafrøken har brukt alle størrelser leeeenge.... Vi har nettopp begynt med 86 (12-18 mnd - i tillfelle det var lenge siden ;P) og Hedda er 21 mnd...
Turkise og sommerkjoler i tynt stoff funket bare ikke i oktober, selv om man brukte body og strømpebukse under. ;P
(Jeg råder dermed ALLE nå å vente med å ta av lapper på sesongbetonte klær før de kommer til den størrelsen, bedre å få tilgodelapp på klær en aldri fikk brukt, enn å ha ubrukt klær liggende.)
hehe.. de vokser fort til. Minsten her er over 11 kg og 8 mnd! Og jeg har ca 90% bilder med en hånd foran linsen. Klart han skal ta det :)
SvarSlettHa en fin dag
Klem
for ei vidunderlig herlig jente! gratulerar med 9-mnd dagen! Håpar dåke har ein deilig påske <3
SvarSlettSå stor og så skjønn hun er!
SvarSlettTenk, str 44, det er lite, det! Morsomt å ta sånne bilder, da ser man virkelig hvor mye de har vokst.
Ha en flott søndag!
Gratulerer med 9 mnd dag! Tenk at den store, skjønne jenta har vært en bitteliten bylt som passet minisparkebuksa.♥
SvarSlettHa en fin søndag!
Så herlig kjole med tights da;-)
SvarSlettOgså glemte jeg jo helt å si at jeg syns headeren din var flott! Herlig og vårlig:-)
Håper dere får en flott 2. påskedag!
Klem fra størstepia
Herlige bilder!! Nyt den siste påskedagen!!
SvarSlettklem
Så herlig hun er. Skulle ønske jeg hadde ei lita prinsesse og kle opp til tider... Søte bilder og flotte klær!
SvarSlettGratulerer med 9mnd.
Det ligger en award og venter på deg inne på siden min. (:
God natt, klem fra Cecilia
9 mnd, stooor jente da jo!
SvarSlettOgså så vakker som hun er <3
Rart det der med størrelser... tjukken er 4 mnd og bruker mange bodyer i str 74 nå, men han er en ekstremt lang fyr.
Kjolen og tightsen var superfine og passet godt på lillefrøkna.
Husker jeg skulle ta frem klærne etter Even og vaske til Iver og da fant jeg mange bodyer, bukser og diverse i strl 44. Måtte bare le av det, for det var jo så sinnsykt smått, men Even var jo liten da han ble født... og vi synes jo han var så stor.. hehe..
tjukken hadde ikke noe glede av klær i str 44 i alle fall, for han hoppet rett inn i 62 ;)
Klem klem
Forresten, så flott ny header du har fått. Skikkelig vårherlig!
Så herlig!:)Ja tiden flyr..Igår ble vå jente 8 mnd...Føler jeg fødte i går jeg:)
SvarSlett