Et
gammelt
tilbygg har blitt revet
på Lunheim de siste helgene.
Det skal skal et nytt tilbygg opp:
V A S K E R O M!
Rett innafor kjøkkeninngangen skal det være
vaskerom, et lite toalett og en gang. Tilbygget har nok
en gang i tiden vært en liten veranda til inngangsdøra. Men så
trengte de et vindfang og da bygger man et vindfang rundt verandaen.
Altså - verandanen blir bare kledd inn. Over inngangsdøra har det en gang blitt i tiden
blitt spikret opp en hestesko og den kom til syne i dag. Nå står den på verandaen forhåpentligvis
fylt av L Y K K E

tilbygg har blitt revet
på Lunheim de siste helgene.
Det skal skal et nytt tilbygg opp:
V A S K E R O M!
Rett innafor kjøkkeninngangen skal det være
vaskerom, et lite toalett og en gang. Tilbygget har nok
en gang i tiden vært en liten veranda til inngangsdøra. Men så
trengte de et vindfang og da bygger man et vindfang rundt verandaen.
Altså - verandanen blir bare kledd inn. Over inngangsdøra har det en gang blitt i tiden
blitt spikret opp en hestesko og den kom til syne i dag. Nå står den på verandaen forhåpentligvis
fylt av L Y K K E

Tirsdag støpes gulvet på halve 1.etasjen - endelig begynner det å bygges opp igjen, dette gamle huset :-)

Ja denne er nok fyllt med masse hell og lykke! (:
SvarSlettHåper du får en fantastisk uke.
Klem
Åhhhh, så spennende da!! Moro å følge deg videre i lunheim-prosessen...
SvarSlettJeg har såååååå lyst på hus nå.. håper vi får det en gang i fremtiden :)
Klem
herlig - vaskerom savner jeg veldig - håper at det er det der vi "havner" :) Gleder meg til å følge husprossesen videre, Lisamor!
SvarSlettvi står nesten uten boplass snart.. hjelpes :/ håper det dukker opp ett hus på finn i nærmeste fremtid :) en furuhule er bedre enn ingen ting eller? :) hehe :)
ha en super dag! nydelig header du har ordnet deg også :)
klem ♥
Vaskerom! Heldiggris!!! Det er et rom jeg savner.
SvarSlettBlir spennende å følge prosessen videre. :)
Mye å henge fingrene i dere!
SvarSlettØnsker dere all hell og lykke iallfall!! Med alt dere driver med, og stå på! :D
Klem til deg!
Ja det betyr nok lykke vennen ♥
SvarSlettHeldige deg som får vaskerom, det får nok ikke jeg før neste sommer:S
Vil ikke at du skal ta bloggpause, liker bloggen din så godt:) Men det er lov å ta fri noen dager. Jeg orker ikke stresse med å legge inn hver dag lenger, men føler jeg blir litt stressa av at jeg ikke får tid til alle...og d tar mye tid når man har barn.
Vi får se hva som skjer... blogging er jo så moro:)
Nattaklem
Så herleg å få nytt og eige vaskerom då. Det er noko eg skal ha i mitt neste hus i alle fall! Artig med den hesteskoen som dukka opp...må jo berre bety lykke det veit du :-)
SvarSlettKlems