Sofie er ikke av typen baby som ligger på matta si og funderer over livet. Frøken S skal frem og opp. Hun er nysgjerrig og åler seg fremover i en viss fart. Om hun nærmer seg feks kattematen og vi kommer for å ta henne, tror hun at hun kommer seg raskere fremover ved å sparke raskt med beina. *Søta* Hun kommer seg dit hun vil. Det beste er nok å være med storebrødrene sine inne på rommet deres. Hun er iallefall ikke sein med å følge etter dem. Som regel får hun være med, men av og til bærer Sebastian henne tilbake på matta...

De siste dagene har hun funnet ut at det finnes andre dimensjoner enn "gulvet", så nå har hun begynt å stå på kne ved sofaen og andre plasser hun får tak. Tror ikke det er lenge til hun reiser seg opp heller. Jeg har IKKE tenkt å lære henne det trikset. Vi har lave vinduskarmer hvor mor sjøl har blomstene sine - aner faktisk ikke hvor jeg skal sette alle blomstene om hun "angriper" dem. Blomstersalg oppi bygda?!

Lykken er å få tak i et blad av noe slag, da har hun underholdning i lang, lang tid. Utfordringen er jo at alt skal i munnen. Ugreit med en del av KK i liten munn. Har hørt rykter om at det er flere som har vært opptatt av glansede magasiner i sine første år..
Meld deg på give awayen min, om du ikke allerede har gjort det...
Det var kjente bilder! De er visst opptatt av akkurat se samme tingene om dagen småttisene våre. :)
SvarSlettHun er kjempe skjønn!
Åå, kan du ikke sende ho oppover med toget en dag? Ho har jo blitt så stor. Jeg savner den lille prinsessa <3
SvarSlettStolte Tante:-) Jo, hva med i morgen? Henter du på stasjonen ell må hun ta buss? Kommer dere hjem til 17.mai?
SvarSlettHei! Ser du har spennende dagar? :) Skjønne, små tuller, kan finne på ganske mykje spennande på kort tid... Rart å tenkje på at det er fire år sidan lillebror ålte seg rundomkring her... Tida går så fort. Ukeblad var ein favoritt ;)
SvarSlettKos dokke, og ta vare på denne flotte tida!
God klem frå Elin :)
Kjenner meg godt igjen ja:)Herlig bilder av skjønn jente:)
SvarSlettSå skjønn ho er. Er nok ein aktiv og utforskande alder ho er i ja. Herleg. Dei lære så utruleg fort. Og rart det der med at alt skal smakast på... :-)
SvarSlettBra det gjekk fint med pusen og.
Ha ein fin kveld vidare.
Klems
Så herlig! Moro å følge med på utviklingen - har selv en liten kar som reiser seg opp over alt og skal utforske det meste! :)
SvarSlettHa en fin kveld!
Klem
Så herlig lita tulle! Nyt tiden så godt du kan. Den går bare så altfor fort.. Klem til deg!
SvarSlettDet er litt vanskelig å finne frem til riktig buss fra stasjonen så jeg kan godt hente ho.
SvarSlettNei, det blir nok Trondheims 17.mai på oss, ser for meg at det blir fint. Selv om jeg antageligvis går glipp av en texas-lunsj med familien glum! Vi har jo snakka på å komme nedover å hente bilen en gang, men foreløpig er ingen togbilletter bestilt. Det er plutselig bare en mnd til eksamener, så dagene går litt for fort akkurat nå.
Herlig:)
SvarSlettDet ligger en utmerkelse til deg hos meg...
He he, herlige bilder! Kjenner meg igjen - vi har det sånn her hjemme også! Alt skal forskes på.
SvarSlettSå fin hun er!
SvarSlettOg veldig inspirerende og koselig blogg du har.