Fruen er på tur, på besøk hos lillesøster & kjæresten i deres nye leilighet. Veldig godt med litt egentid hvor jeg ikke må ta hensyn til de vanlige tingen - mat til små folk, sovetid til de samme små folkene, pakke ned ymse remedier bare man skal ut av huset mer en 30 minutter osv. Nå er det bare meg selv jeg må tenke på. Og jeg har fått gjort mine ting siden torsdagkveld. Nyte sola og en kopp kaffe ute på verandaen vel viten om at den eneste som kan avbryte kosen er meg selv. Treningstur midt på dagen. Etterlengtet venninnetreff på kul plass. Tur på Ikea uten mann og barn. Det slo meg forresten plutselig midt inne på Ikea at det er nokså kjedelig å gå der i grunnen. Vi fant liksom ikke helt det vi hadde tenkt vi burde finne på Ikea. Skjønner fremdeles ikke at det er mulig å tenke "kjeder meg" på Ikea. Aldri skjedd før.
Foto: House Doctor
Sushi take away seint på kvelden. Veldig godt og jeg tror jeg fremdeles kunne spist om det ikke var tomt. I dag har vi vært ute på mer shopping. Godt å farte rundt fra plass til plass uten å føle at man må flytte med seg verden samtidig. Den eneste som ikke kommer til å nyte godt av denne shoppingen er Husbonden. Han burde jo fått den største gaven, for han har jo tatt seg av det halve fotballaget som er igjen hjemme. Men han får altså ikke noe. Guttene hadde bestilt røde bukser, så røde bukser blir det. Noen vaser er selvfølgelig med i kofferten hjem. Spennende prosjekt med 6 små vaser/flasker, kjøpt på
Emma House. De skal henges opp en eller annen plass....
Bilder fra House Doctor
Nå lukter det særdeles godt i det lillesøsterske hjem, kjæresten er i sving på kjøkkenet. Luksus! I morgentidlig reiser fruen tilbake til hverdagen og det skal bli kos å se både Husbonden og de små igjen. Man drømmer seg vekk fra dem innimellom, men så savner man dem også når man er borte fra dem. Nyte nuet er vel stikkordet.
God lørdagskveld
Hørtes ut som en bra helg :-) Jeg vil også dit på shopping! På det øverste bildet tror jeg at jeg skimter yndlingsstolen min i bakgrunnen, hadde du tatt eet hos søstera di eller er det fra House Doctor? Jeg vil ha en slik som kontorstol! Fortsatt god helg :-) -Audhild.
SvarSlettSå bra at du har fått deg en fin langhelg alene :)
SvarSlettDet har vi jo alle godt av...
Herlig tekst i innlegget. Smilte mer enn en gang ja!
NYT resten av mini-ferien din, så blir det godt å komme hjem igjen også tenker jeg ;)
Klem May Helen
Det er nydelig med en tur slik, litt påfyll for mor!
SvarSlettNy de siste timene, i morgen kommer tidsnok. ;)
Slike helger- uansett hvor rart det kan høres - må nytes..
SvarSlettTrur skuldren senke seg to hakk, i tillegg til at en kan få tatt seg en kjedelig runde, som du så fint si det (trur dæ no itj heilt på den da) på IKEA.
PS! Ska husk å si Bø neste gang jeg ser deg og det lille fotball-laget ditt...
Kos dæ, klem MAri Johanne
Så herlig du skriver Lisa!;)
SvarSlettKjenner meg så godt igjen!!! Selv om jeg b a r e har to barn (da er IKKE mannen om regnet;) så føles det som mange fler hver gang vi skal ut av huset;)
Nyt siste kveld og natt - det er ikke ofte man er så heldige!
Stor klem fra størstepia
Høres ut som du har hatt en fantastisk helg. Ler litt gjenkjennende her Lisa. Du kan få sagt det.
SvarSlettKos deg.
Klem
Hei søte deg
SvarSlettnå er det alt for lenge siden jeg har vært
innom bloggen din, så det var jammen på tide!
håper du har det bra
og at sommeren har vært fin!
når blir det innflytting ?
fin søndagskveld ønskes deg fra regntunge oslo
klem til deg
♥
Åååå det høres helt fantastisk ut... og DU fortjener det virkelig snuppa:):)
SvarSlettGodt å høre at du har kosa deg og slappa av:)
Jeg smiler når jeg leser og kjenner meg igjen...hehe.. før jeg ble mor sprang jeg alltid ut av døra rett før en avtale.. nå må det planlegges og pakkes ned hundre ting. Så må man plutselig skifte bleie når man har fått ungen ut i bilen:P
Men som du sier, man savner dem også... men en pause fra hverdagen iblant er ikke å forakte;)
Klem Lise