FruSharan har i det siste gitt uttrykk for misnøye. Ikke i form av blinkende lamper, men i form av lyd. Far Lunheim har inspisert fruen og tatt grep, men tiltakene ga ikke resultat. Fruen lager fremdeles lyd. Så det ble bestemt at fruen burde ta seg en tur på verksted. Selvfølgelig fikk vi audiens akkurat i dag med Husbonden på vift. Kunne selvfølgelig levere bilen og be verkstedet gi meg diagnosen skriftlig slik at jeg kunne gi den videre. Tungvindt delux, så det ble Far Lunheim som tok seg av verksted. Han skjønner liksom hva de snakker om.... Dette førte til at jeg måtte bortom Lunheim for å skifte bil.
Stemplet inn på jobb kl 0859 og var særdeles fornøyd. Effektiv dag på jobb hvor "to do" lista krymet betraktelig. Utrolig godt med slike dager når det går "smack smack". Da får man liksom god fart i kroppen til resten av ettermiddagen. Fart kunne trenges - kort oppsummert - butikk - SFO - Lunheim - bytte bil - barnehagen - kjeks i bilen - frisøren med gutta boys og jenta girl - pannekaker til middag på Lunheim - pannekaker til kvelds på Lunheim - hjem alt for seint, men 3 unger fant senga i løpet av 30 minutter. SÅH kunne jeg begynner å rydde i heimen og pakke til i morgen. Rydding fordi vaskedama kjem i morrå og da må heimen være strøken. Pakking fordi jeg skal på besøk til min kjære søster - all by myself! Gleeeder meg:-)
Dagens bilder er fra den beste dagen utenfor Kristiansand i sommer - hadde bare resten av uka innholdt like mye sol.. Vi "råkte" nok den uka hvor Sørlandet hadde dårligst vær i sommer. Uansett - denne dagen var kjempefin og det er godt å se på glade unger på stranda
Nå kjenner jeg senga rope på meg.... Tuddelidu & ha en fin torsdag & etterhvert helg ♥
Artig lesing altsaa! God tur til Anepane!
SvarSlettHah - hva er det med disse Sharanene våre?! Dyre i drift er de...men veeeeldig praktiske da. Herlig at du er i gang med bloggingen igjen. Jeg har jo bare en og en halv uke igjen med blogging, så godt jeg har bra lesing å se fram til hos deg!! Ha en fin dag og god mama-alene-på-tur!! Stor klem
SvarSlettSkal si det går unna om dagen! Du imponerer Lisa! Effektiviteten selv jo.
SvarSlettKos deg på søsterbesøk. Høres helt herlig ut. Jeg drømmer om en helg for meg selv, det er sånn ca et år siden sist nemlig...
Nyt det!
Klem fra meg
haha :) kjenner meg igjen i d der! Og det, bare med ett barn :) hihi! DU er flink :O)
SvarSlettha en koselig kveld naar den tid kommer :) legg beina paa bordet og kos deg :) straks helg ogsaa! LYkke :)
klem/lisa
Puh - der var man tilbake i hverdagen ja;))
SvarSlettDet ble fryktelig mye på en dag, men slik er det innimellom, det går i ett;)
Koselige bilder, fra en fin sommer ♥
Håper dagen i dag blir litt mindre stressy;)
Og nå skal du jo snart på husmorferie, DET blir godt det tenker jeg ♥ God tur!
Klem Line
Klokken 7? Midt på dagen?
SvarSlettHehe, flink du er da :-) Fine bilder. Klem fra Kine.
SvarSlett