Jeg har pyntet litt til påske her i heimen, men vi har virkelig ikke sett mye til den pynten. Litt på formiddagen før vi har reist og så om kvelden. Har foreviget den da, i grunnen mest for egen dokumentasjon. På sjenken står kvister pyntet med egg fra Green Gate, Royal Copenhagen, Nille og hjemmestrikket (flinke kollega H). Fin blanding i fine pasteller.
På kjøkkenbordet og på kjøkkenveggen er det pynt som ungene har laget. Er ikke så veldig tilhenger av voldsom påskepynt, men synes den ungene lager er koselig. Er flinkere til å pynte med ungenes påskepynt enn julepynten. Gule tulipaner står på stuebordet og er et friskt pust.
Nå skal vi feire Husbondens bursdag med Ben & Jerry Cookie Dough og Da Vinci-koden, strekke ut slitne bein og såre hender og nyte nest siste påskeferie-kveld.
♥Takk for de koselige meldingene jeg fikk i går, koselig at dere har savnet innleggene mine♥






Masse flott pynt!
SvarSlettJa, det er et strev med rydding og pakking, men jeg prøver å se det positive i det - du verden som vi får rydda og kasta!
Cookie Dough!! Fantastisk...
SvarSlettSkal ikke spørre om hvordan dere har fått tak i det på landet altså (ok da - hvordan??)
Herlig at du er tilbake - nyt siste påskedag!!
Stor klem fra bykua
Herlig med ungenes egen påskepynt - digget de kyllingene på fatet der, spesielt den foran som ser litt ut som pippi (med rødt hår:-)!
SvarSlettHar all påskepynten min på Hafjell jeg, hehe, vi er jo alltid der i påsken, så her hjemme er det bare noen få gule lys på kjøkkenet og 2 kaniner fra Kremmerhuset!
Kos dere på Lunheim siste påskedag imorgen - nyt det deilige været!!
Klem fra størstepia
Hei vennen, to innlegg på to dagen?? Så bra du er "tilbake"! Hsr savnet deg vettu.
SvarSlettVi har hatt en del snø, men ikke noe særlig med slush... så sånn sett kunne vi godt ha vært uten snøen. Søster med familie er på Fåvang, de står på ski stort sett hver dag, på Kvitfjell, men kan ikke tenke meg at det er noe særlig?
Siste dagen skal nytes her hjemme.. eller tenkte vaske bilden og pakke bort vinteren! DEILIG!
Fin påskepynt da og fine og koselige bilder under.
Nattaklem !
Mye fint påskepynt her ja:) Koselig med hjemmelaget. Lenge siden jeg har tittet innom deg, godt å se at du er tilbake:)
SvarSlettNyt den siste guletiden som er igjen,
**Janne
Elsker den turkise vasen din!
SvarSlettOg finfin påskpynt :)
Skjønne påskebilder ♥
SvarSlettHar ikke sett så mye av pynten vi heller, hihi...
Har stort sett vært ute HELE påsken!
Vakkert vær;)
Ha en fin siste påskedag i morgen;))
Klem LIne
Så koselig å se innlegg fra deg igjen:) Tenker dere jobber på Lunheim ja - godt å få bruke alle fridagene. Får jo gjort litt da.
SvarSlettFin påskepynt.
Dere får ha en fin siste påskedag også!
Klem Vivian
Hei hei,
SvarSlettSå nydelige påskebilder- herlig pyntet!!
Ikke sett så mye pynt her hjemme heller, i dette finværet har vi kost oss ute mesteparten av tiden :)
Ha en strålende dag imorgen,
Klem Jatte♥
Beautiful eastereggs!!!!
SvarSlettWish you a wonderful 2. Easterday!
Hugs,
Yvonne
Herlig påskepynt ღ og skjønne bilder...
SvarSlettJa, det er mye arbeid på vårparten, har holdt
på vi også i hagen, men det ble ikke så mange
trillebårer på oss da :)) Deilig i alle fall
å holde på ute når det er slikt et vakkert vær ღ
Håper dere hadde en fin feiring, det ble samme
film her hos oss også :) Ønsker deg en fortsatt fin påske, klem fra Mette
Flotte bilder! Og koselig med livstegn fra Fru Lisa!
SvarSlettVi droppa hele påskeynten i år, vi. Dro på lånt hytte, nemlig. Og da orket vi ikke drasse med oss en kasse med pynt. Fullt nok i bilen fra før liksom. Og å pyte her hjemme når vi skulle være borte fra onsdag til i dag virket så meningsløst. Men tenk, det ble påske likevel!
Ha en fortsatt fin uke, Lisa :-)
Hei snuppa:)
SvarSlettVeldig veldig koselig å se innlegg fra deg i blogg rollen igjen altså:)
Håper dere har kosa dere i påska også, ikke bare jobba og fått vannblemmer;) Vi fikk omgangsyken...blæææ...finns det no verre enn å spy:P:P
Jeg har ikke hatt så mye påskepynt framme jeg heller, men det som står her har jeg ikke rukket å rydde vekk enda....hehe..vet det kommer til å bli litt tomt...også er jeg litt lei tingene mine nå:P Trenger noe nytt og vårlig:)
Ønsker deg en flott uke:)
Klem Lise
Hvor er du?????
SvarSlettsavner innleggene dine :)
Hilsen xflower girl